• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

ارائه خدمات درمانی رایگان در اردوی جهادی «فملی»

  • کد خبر : 32857
  • 14 آبان 1402 - 11:29
ارائه خدمات درمانی رایگان در اردوی جهادی «فملی»
شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به مناسبت روز روستا و عشایر، در اردوی جهادی درمانی شهدای استبرق در شهر بابک، بیش از یک هزار و 300 خدمت درمانی رایگان ارائه کرد.

شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به مناسبت روز روستا و عشایر، در اردوی جهادی درمانی شهدای استبرق در شهر بابک، بیش از یک هزار و ۳۰۰ خدمت درمانی رایگان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، محمدجواد خلیلی، مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبر، گفت: در این اردو که با حضور متخصصان چشم‌، داخلی، سونوگرافی، زنان، دندانپزشکان و پزشکان عمومی و کارشناسان پرستاری، مامایی، بینایی‌سنجی، روان‌شناسی، دارویاران و کمک پرستاران همراه بود، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر خدمت، خدمات پزشکی در قالب ویزیت، غربالگری، دارودهی، مشاوره، آموزش، خدمات دندانپزشکی، معرفی برای عمل و ادامه درمان و ساخت عینک به صورت رایگان ارائه شد.

وی افزود: حضور پررنگ دندانپزشکان و پزشکان متخصص بومی از نقاط قوت این رزمایش خدمت‌رسانی بود. درحاشیه برگزاری این اردوی جهادی درمانی، خدمات دامپزشکی برای دامداران هم برگزار شد؛ برگزاری کارگاه بازی با کودکان نیز از دیگر بخش‌های این اردوی جهادی بود.

یادآور می‌شود، در این اردوی جهادی شبکه بهداشت و درمان شهربابک، کانون بسیج جامعه پزشکی، اداره دامپزشکی، کارگروه بازی‌های بومی محلی تحت عنوان بازی‌ران، شورا و دهیاری روستای استبرق همکاری داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32857

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.