• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

افزایش تولید فولاد ایران در فروردین ۱۴۰۲

  • کد خبر : 18937
  • 27 اردیبهشت 1402 - 11:06
افزایش تولید فولاد ایران در فروردین ۱۴۰۲
طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد میانی کشور در فروردین امسال سه میلیون و ۶۳ هزار تن بوده که افزایش ۶ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد میانی کشور در فروردین امسال، سه میلیون و ۶۳ هزار تن بوده است که افزایش ۶ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از بازار، در فروردین ماه سال جاری، تولید کل محصولات فولادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش یک درصدی و تولید آهن اسفنجی افزایش ۵ درصدی داشته است.

براساس این گزارش، در مجموع تولید محصولات فولادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش یک درصدی داشته است. مجموع تولید محصولات فولادی در فروردین ماه امسال، یک میلیون و ۸۴۸ هزار تن بوده است.

همچنین در این مدت ۹۹۷ هزار تن محصولات طویل و ۸۵۱ هزار تن محصولات تخت در کشور تولید شده است. افزایش تولید محصولات طویل ۴ درصد و تولید محصولات تخت با کاهش ۲ درصدی همراه بوده است.

تولید میلگرد در فروردین ماه امسال، ۷۸۸ هزار تن بوده که افزایش ۲ درصدی را در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد. تولید تیرآهن نیز با افزایش ۱۹ درصدی به ۱۳۴ هزار تن رسیده است.

همچنین میزان تولید ورق گرم کشور در فروردین ماه سال جاری، ۸۳۶ هزار تن بوده که کاهش ۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. میزان تولید ورق سرد ۱۲ درصد افزایش و ورق پوشش‌دار نیز ۲۶ درصد افزایش یافته است.

طبق گزارش آماری انجمن فولاد ایران، تولیدکنندگان آهن اسفنجی در فروردین ماه سال جاری سه میلیون و ۴۰۷ هزار تن از این محصول را تولید کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18937

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.