• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
در مجمع عمومی فوق‌العاده،

افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تصویب شد

  • کد خبر : 41824
  • 22 اسفند 1402 - 7:35
افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تصویب شد
در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد امیرکبیر کاشان که روز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402 برگزار شد، افزایش سرمایه 77 درصدی از مبلغ هشت هزار و 458 میلیون ریال به 15 هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته به ثبت رسید.

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد امیرکبیر کاشان که روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، افزایش سرمایه ۷۷ درصدی از مبلغ هشت هزار و ۴۵۸ میلیون ریال به ۱۵ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده فولاد امیرکبیر کاشان روز یکشنبه بیستم اسفند ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۰ با حضور بیش از ۷۰ درصد از سهام‌داران، برگزار و هم‌زمان به صورت آنلاین از صفحه رسمی شرکت در تارنمای آپارات برای سهام‌داران به نمایش گذاشته شد.

این جلسه با تلاوتی چند از آیات کلام‌الله مجید آغاز شد و سپس هیئت رئیسه مجمع متشکل از رئیس مجمع، حسین پناهیان به نمایندگی شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان، نظار مجمع شامل حسین عزیزی به نمایندگی شرکت مهندسی توسعه پترو فرایند کرخه، عبدالحمید رهیده به نمایندگی موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح و منشی مجمع، الهام خیراندیش به نمایندگی شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران، مشخص و پس از اعلام رسمیت جلسه، دستور جلسه برابر دعوت‌نامه توسط رئیس مجمع قرائت شد.

در ادامه شهرام عالی‌وند، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به نمایندگی هیئت مدیره، گزارش افزایش سرمایه را به سمع و نظر مجمع رساند.

وی بیان کرد: سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ یک هزار میلیارد ریال بوده که طی چند مرحله به مبلغ هشت هزار و ۴۵۸ میلیون ریال افزایش یافته است.

همچنین اهداف شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از افزایش سرمایه، اصلاح ساختار مالی به منظور حفظ و جلوگیری از کاهش سرمايه در گردش مورد نیاز شرکت و استفاده از «بند هـ تبصره ۲ قانون بودجه کشوری سال ۱۴۰۲» اعلام شد.

سپس بازرس قانونی و حسابرس مستقل گزارش خود را قرائت و مجمع پس از بحث و بررسی و تبادل نظر و با عنایت به مجوز صادره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه شرکت از مبلغ هشت هزار و ۴۵۸ میلیون ریال به ۱۵ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته (معادل ۷۷ درصد) افزایش یافت. بر همین اساس مقرر شد هیئت مدیره پس از عملی کردن افزایش سرمایه، نسبت به اصلاح مفاد ماده ۵ اساسنامه شرکت اقدام نماید.

همچنین به کلیه سهام‌داران به نسبت سود افراد سهم تعلق گرفته است. بنابراین پس از ثبت افزایش سرمایه، ماده ۵ اساسنامه به شرح سرمایه شرکت مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال است که به ۱۵ هزار سهم عادی یک هزار ریالی با نام تقسیم شده و تماما پرداخت شده است که ماده مربوطه در اساس‌نامه اصلاح شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41824

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مطرح کرد:

راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»

08اردیبهشت
حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.