• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

افزایش ۱۶ درصدی گازرسانی به نیروگاه‌ها در نیمه نخست ۱۴۰۲

  • کد خبر : 29657
  • 05 مهر 1402 - 9:59
افزایش ۱۶ درصدی گازرسانی به نیروگاه‌ها در نیمه نخست ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از ثبت رکورد افزایش ۱۶ درصدی گازرسانی به نیروگاه‌ها طی ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال 1401 خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از ثبت رکورد افزایش ۱۶ درصدی گازرسانی به نیروگاه‌ها طی ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از مهر، مجید چگنی ضمن اشاره به دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران در زمینه گازرسانی به صنایع و نیروگاه‌ها، بیان کرد: مطابق آمار رسمی، گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، روند افزایشی داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، مقدار گازرسانی به نیروگاه‌ها نسبت به پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته که این عدد رکورد قابل‌توجهی است. متقابلا با افزایش گازرسانی به نیروگاه‌ها، مصرف سوخت مایع کاهش داشته که این امر تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت محیط زیست داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه به موضوع طرح‌های توسعه‌ای و گازرسانی این شرکت اشاره کرد و گفت: برنامه‌های توسعه‌ای که در دو سال گذشته در زمینه گازرسانی به شهرها، روستاها، نیروگاه‌ها و چندین هزار صنعت صورت گرفته است، سبب شده تا طیف بیشتری از مشترکان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار بگیرند و در گزارش ارائه شده وزیر نفت به رئیس‌جمهوری، عملکرد شرکت ملی گاز ایران در این زمینه موفقیت‌آمیز ارزیابی شد.

چگنی در ارتباط با تعمیرات اساسی تاسیسات و آمادگی شرکت ملی گاز ایران برای ورود به دوره سرد سال، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و تلاش همکاران، عمده تعمیرات اساسی در بخش‌های مختلف انجام شده و تا پایان مهر ماه تعمیرات همه بخش‌ها به پایان خواهد رسید.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با تدابیری که در بخش‌های مختلف از تولید و توزیع تا انتقال اندیشیده شده است، زمستان امسال را نیز همانند پارسال با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29657

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.