• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
در مهر ماه سال جاری رخ داد؛

افزایش ۳ درصدی تولید شمش آلومینیوم

  • کد خبر : 34471
  • 02 آذر 1402 - 5:51
افزایش ۳ درصدی تولید شمش آلومینیوم
چهار شرکت بزرگ تولیدکننده شمش آلومینیوم کشور در مهر ماه امسال، 50 هزار و 684 تن شمش تولید کردند که این میزان با افزایش بیش از 3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (49 هزار و 183 تن) همراه بود.

چهار شرکت بزرگ تولیدکننده شمش آلومینیوم کشور در مهر ماه امسال، ۵۰ هزار و ۶۸۴ تن شمش تولید کردند که این میزان با افزایش بیش از ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۴۹ هزار و ۱۸۳ تن) همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، تولیدکنندگان شمش آلومینیوم کشور از ابتدای فروردین ماه تا پایان مهر ماه امسال، ۳۶۷ هزار و ۹۲ تن شمش آلومینیوم تولید کردند؛ این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۳۶۷ هزار و ۲۷۴ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های آلومینیوم جنوب (۱۶۳ هزار و ۹۴۲ تن)، ایرالکو (۹۹ هزار و ۹۰ تن)، المهدی (۸۲ هزار و ۹۷۲ تن) و آلومینای ایران (۲۱ هزار و ۸۸ تن) شمش تولید کردند.

شرکت آلومینای ایران طی هفت ماهه سال امسال، ۱۳۶ هزار و ۱۱۷ تن پودر آلومینا تولید کرد. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، ۱۳۸ هزار و ۱۹ تن پودر آلومینا تولید کرده بود.

شرکت آلومینای ایران در مدت مذکور، ۳۲۷ هزار و ۸۷۲ تن بوکسیت تولید کرد که نسبت به میزان تولید شده در مدت مشابه سال گذشته (۳۲۳ هزار و ۷۹ تن)، یک درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34471

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.