• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

اقدامات برجسته شرکت فولاد اکسین خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

  • کد خبر : 32736
  • 13 آبان 1402 - 7:21
اقدامات برجسته شرکت فولاد اکسین خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
روز پنج‌شنبه 11 آبان ماه 1402، مرحله چهارم ارائه خدمات پزشکی و توزیع داروی رایگان با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان و با هدف ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه منبع آب اهواز برگزار شد و حدود یک هزار بیمار از این خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲، مرحله چهارم ارائه خدمات پزشکی و توزیع داروی رایگان با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان و با هدف ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه منبع آب اهواز برگزار شد و حدود یک هزار بیمار از این خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، فولاد اکسین در راستای لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری و عمل به مسئولیت‎های اجتماعی خود، برای چهارمین مرتبه اقدام به مشارکت در ارائه خدمات درمانی رایگان برای افرادی که استطاعت مالی لازم جهت مراجعه به مراکز بهداشتی را ندارند، کرده است.

بر اساس این گزارش، در این مرحله خدماتی چون ویزیت متخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات، نورولوژی، جراحی ارتوپدی، فیزیوتراپی، جراح عمومی‌، متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، درمان سرپایی و توزیع، از جمله موارد خداپسندانه و خیرخواهانه‌ای است که توسط گروه جهادی امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

این گروه پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص است که در یک دهه گذشته با مدیریت رضا جباری در مناطق کم‌برخوردار خدمت می‌کنند و در ساعات حضور خود در منطقه منبع آب اهواز، صدها بیمار و مراجعه‌کننده را ویزیت و خدمت‌رسانی کرده‌اند.

مجموعه بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان همواره خود را موظف و مکلف به انجام مسئولیت‌های اجتماعی می‌داند و طبق گفته مدیرعامل شرکت، این خدمات رسانی‌ها و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همواره ادامه دارد.

گفتنی است خدمات درمانی و دارویی رایگان شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکنون در مناطق محروم قلعه‌چنان و منبع آب اهواز ارائه شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32736

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.