• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
رئیس انجمن آهن و فولاد ایران خبر داد:

انتخاب مرد سال فولاد با رای ۷۰۰ فعال صنعت فولاد

  • کد خبر : 2492
  • 25 آذر 1400 - 19:15
انتخاب مرد سال فولاد با رای ۷۰۰ فعال صنعت فولاد
رئیس انجمن آهن و فولاد ایران گفت: انتخاب مرد سال صنعت فولاد کشور با رای‌گیری از 700 نفر از فعالان صنعت فولاد حاضر در سمپوزیوم فولاد 400 صورت گرفت و امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اکثریت آرا حائز عنوان مرد سال صنعت فولاد شد.

رئیس انجمن آهن و فولاد ایران گفت: انتخاب مرد سال صنعت فولاد کشور با رای‌گیری از ۷۰۰ نفر از فعالان صنعت فولاد حاضر در سمپوزیوم فولاد ۴۰۰ صورت گرفت و امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اکثریت آرا حائز عنوان مرد سال صنعت فولاد شد.

عباس نجفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» اظهار داشت: انتخاب مرد سال صنعت فولاد ایران بر اساس ضوابط در اختیار کل بدنه صنعت فولاد کشور قرار می‌گیرد.

وی افزود: به دلیل اینکه مهندس ابراهیمی از نظر ۷۰۰ نفر از فعالان صنعت فولاد کشور بیشترین رای را آورد، عنوان مرد سال صنعت فولاد را از آن خود کرد. ایشان با انتخاب اکثریت آرا حائز این عنوان شدند.

رئیس انجمن آهن و فولاد ایران خاطرنشان کرد: بدنه صنعت فولاد آقای ابراهیمی را به عنوان فردی که در توسعه صنعت فولاد موثر است، می‌شناسند و این انتخاب بر این اساس صورت گرفته بود.

نجفی‌زاده با تبریک به ابراهیمی به دلیل کسب این عنوان، تصریح کرد: قطعا خدمات آقای ابراهیمی مورد توجه فعالان صنعت فولاد کشور قرار گرفته است و به همین دلیل انتخاب شد.

وی در پایان از ابراهیمی مدیرعامل و طاهری رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان به دلیل حضور در مراسم پایانی سمپوزیوم فولاد ۴۰۰ تشکر کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=2492

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد
هم‌پای سایر فلزات رنگین در «LME»،

قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد

12اردیبهشت
دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار
با رشد 38 دلاری رقم خورد؛

دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار

12اردیبهشت
نخستین رویداد چادرو برگزیدگان خود را شناخت