• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

انتقاد از واردات زغال‌سنگ با وجود ظرفیت بالای تولید در استان کرمان

  • کد خبر : 15165
  • 28 اسفند 1401 - 6:23
انتقاد از واردات زغال‌سنگ با وجود ظرفیت بالای تولید در استان کرمان
 استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت بالای تولید زغال‌سنگ در منطق زرند و کوهبنان گفت: علی‌رغم اینکه ظرفیت زغال‌سنگ در منطقه وجود دارد اما سالانه چند 100 میلیون دلار واردات صورت می‌پذیرد.

استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت بالای تولید زغال‌سنگ در منطق زرند و کوهبنان گفت: علی‌رغم اینکه ظرفیت زغال‌سنگ در منطقه وجود دارد اما سالانه چند ۱۰۰ میلیون دلار واردات صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای اداری شهرستان زرند که روز جمعه ۲۶ اسفند ماه با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن برای نخستین بار باید به استان کرمان بیاید؛ هرچند بر اساس جدولی که تدوین کرده‌اند، این سهم کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه حق آلایندگی معادن گرفته می‌شود و در همان منطقه معدنی به‌کار می‌رود، عنوان کرد: زرند از معدنی‌ترین و قدیمی‌ترین شهرها در حوزه معدن است.

استاندار کرمان با اشاره به نقش برجسته هلدینگ میدکو در دوره جدید توسعه صنعت شهرستان زرند، یادآور شد: کار در این مجموعه حرفه‌ای پیش برده می‌شود و تلاش خوبی هم در این بخش از خود نشان داده‌اند.

فداکار در پایان خاطرنشان کرد: در سفر وزیر نیرو و افتتاح خط انتقال آب از خیلج‌فارس برای شهرهای کرمان و رفسنجان، مطرح شد که از خط صنعت برای زرند و انار نیز اضافه شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15165

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
صادرات زغال‌سنگ استرالیا به چین افزایش یافت
پس از بازیابی روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور،

صادرات زغال‌سنگ استرالیا به چین افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.