• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
در مجتمع فولاد غدیر نی‌‍ریز؛

اولین تصفیه‌خانه پساب صنعتی طرح‌های فولادی استانی افتتاح شد

  • کد خبر : 38777
  • 02 بهمن 1402 - 8:26
اولین تصفیه‌خانه پساب صنعتی طرح‌های فولادی استانی افتتاح شد
کارخانه تصفیه پساب صنعتی مجتمع فولاد غدیر نی‌‎ریز به عنوان نخستین کارخانه تصفیه پساب صنعتی طرح های فولادی استانی، روز یکشنبه اول بهمن ماه 1402 با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو افتتاح شد.

کارخانه تصفیه پساب صنعتی مجتمع فولاد غدیر نی‌‎ریز به عنوان نخستین کارخانه تصفیه پساب صنعتی طرح های فولادی استانی، روز یکشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، روز یکشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۲، محمدرضا موثفی‌نیا به همراه محمد آقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و تنی چند از مسئولان کشوری و استانی با حضور در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، تصفیه‌خانه پساب صنعتی این مجتمع را افتتاح کرد.

در این بازدید که با حضور در عملیات ذوب کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز همراه بود، محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل این مجتمع ضمن بیان دستاوردهای دو سال اخیر، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با تولید شمش فولادی مستمر به جرگه فولادسازان کشور خواهد پیوست.

وی با اشاره به اتمام لوله‌گذاری پروژه بزرگ انتقال آب خلیج فارس به مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز تا پایان امسال، اظهار داشت:  مجتمع فولاد غدیر نی ریز با انضباط مالی خوبی که ایجاد کرده است و همچنین پذیرش در سازمان بورس، در سال آینده یکی از شرکت‌های بورسی ایمیدرو خواهد شد.

محمدرضا موثقی‌نیا، رئیس هیئت عامل ایمیدرو نیز در این بازدید با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: امروز در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز شاهد اداره وضع موجود نیستیم و تحول اساسی را مشاهده می‌کنیم؛ این امر نشان می‌دهد که مدیریت و پرسنل این کارخانه اهل توسعه و تحول هستند که جای بسی خوشحالی دارد؛ ضمن اینکه در بخش‌های مختلف، شاهد انسجام و آراستگی محسوسی هستیم.

تصفیه‌خانه پساب صنعتی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در راستای تحکیم جایگاه صنعت سبز این شرکت و رعایت الزامات زیست‌محیطی با ظرفیت تصفیه دو هزار متر مکعب آب در روز، بیش از ۹۰ درصد آب مصرفی واحد احیا مستقیم و آب مورد نیاز این مجتمع برای آبیاری فضای سبز را تامین می‌کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38777

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.