• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

اولین جلسه کارگاه کارآفرینی و کسب‌و‌کار در شهرستان بافق برگزار شد

  • کد خبر : 39272
  • 11 بهمن 1402 - 9:07
اولین جلسه کارگاه کارآفرینی و کسب‌و‌کار در شهرستان بافق برگزار شد
به همت مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو اولین جلسه کارگاه کارآفرینی و کسب‌وکار همت در سه ویژه برنامه با حضور برخی از دانشجویان، اصناف و کارآفرینان شهرستان بافق و عموم شهروندان در محل مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو برگزار شد.

به همت مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو، اولین جلسه کارگاه کارآفرینی و کسب‌وکار همت در سه ویژه برنامه با حضور برخی از دانشجویان، اصناف و کارآفرینان شهرستان بافق و عموم شهروندان در محل مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ‌‎ آهن مرکزی ایران، محمدحسین قمری، رئیس مرکز اتاق اصناف وزرات صنعت، معدن و تجارت که با سمت دبیر رویداد همت در بافق به عنوان سخنران و مدرس حضور داشت، ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت سنگ‌‎ آهن مرکزی ایران و ابراز خرسندی از استقبال و حضور علاقمندان در این رویداد، بیان کرد: کارگاه کارآفرینی با رویداد همت یک کارگاه محله‌محور و مردم‌نهاد است که به توسعه کسب‌وکار خرد و خانگی می‌پردازد.

وی، هدف از برگزاری رویداد همت را ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان، کارآفرینان و عموم شهروندان دانست و افزود: این رویداد که از پشتوانه خوبی در وزرات صمت به عنوان متولی و همچنین وزرات کار، وزرات اقتصاد و بانک پاسارگاد بهره‌مند است، باعث می‌شود که افراد دارای ایده بتواند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند.

رئیس مرکز اتاق اصناف وزرات صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در جلسه اول کارگاه همت ضمن معرفی این رویداد و ارائه مطالب آموزشی، هرکدام از حاضران در جلسه در صورت تمایل مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به عنوان سرمایه اولیه دریافت می‌کنند و به آن‌ها دو هفته فرصت داده می‌شود تا سرمایه دریافتی را افزایش دهند.

قمری عنوان کرد: بعد از دو هفته افرادی که درآمد کسب کردند، به ارائه عملکرد خود می‌پردازند و پنج برابر درآمد کسب شده به صورت مشارکت به آن‌ها اهدا می‌شود؛ این فرایند ادامه دارد تا زمانی که فرد به یک کارآفرین تبدیل شود و بتواند دیگران را نیز استخدام کند.

وی ادامه داد: افرادی که بتوانند این چالش را با موفقیت طی کنند، از کمک‌های حامیان رویداد همت در جهت تامین سرمایه در گردش، توسعه در بازار و… بهره‌مند خواهند شد. در حال حاضر با زحمات مسئولان در مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو، سه کارگاه در شهرستان بافق برگزار شده است و انتظار داریم که حداقل ۲۰ کسب‌وکار موفق در این شهرستان داشته باشیم.

در پایان رئیس مرکز اتاق اصناف وزرات صنعت، معدن و تجارت از زحمات و تلاش‌های مسئولان در مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو جهت برگزاری این رویداد تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39272

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد
17اردیبهشت
جلسه راهبردهای توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،

جلسه راهبردهای توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.