• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

بازدید رئیس هیئت عامل ایمیدرو از تاسیسات انتقال آب خلیج فارس

  • کد خبر : 35282
  • 13 آذر 1402 - 5:34
بازدید رئیس هیئت عامل ایمیدرو از تاسیسات انتقال آب خلیج فارس
رئیس هیئت عامل ایمیدرو روز یکشنبه 12 آذر ماه 1402، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در منطقه ویژه خلیج فارس پس از بازدید از شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس از تاسیسات انتقال آب خلیج فارس دیدن کرد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در منطقه ویژه خلیج فارس پس از بازدید از شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس از تاسیسات انتقال آب خلیج فارس دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، سمیه خلوصی، معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، حسام صبوری، رئیس دفتر هیئت عامل، منیژه غلامرضایی، مدیر زیرساخت، محمدعلی صوفی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست، مرتضی جعفرپوریان، مدیر روابط عمومی و فضل‌اله حیدری، مدیر امور بین‌الملل نیز در این بازدید محمدرضا موثقی‌نیا را همراهی می‌کنند.

شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس (WASCO) در سال ۱۳۹۲ توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر، شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تاسیس شد؛ ایمیدرو در پروژه‌های انتقال آب راهبری طرح‌ها را برعهده دارد. در خط نخست، ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب در سه قطعه به طول ۸۳۰ کیلومتر تحویل صنایع معدنی بزرگ کشور شد.

با اجرایی شدن این طرح، صنایع متعددی در فلات مرکزی کشور خواستار بهره‌گیری از این آب برای گسترش کسب‌وکار خود شده‌اند که این شرکت، در حال برنامه‌ریزی و اجرای انشعاب از کریدور حیات بخش خلیج فارس به صنایع متقاضی است که خود عاملی برای توسعه این مناطق خواهد بود.

موثقی‌نیا بازدید از شرکت‌های فولاد هرمزگان و ستاره سیمین و مادکوش را در برنامه سفر خود به منطقه ویژه خلیج فارس را دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35282

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.