• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

بازدید سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه از شرکت گهرزمین

  • کد خبر : 41538
  • 16 اسفند 1402 - 12:15
بازدید سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه از شرکت گهرزمین
روز چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه از قسمت‌های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار کردند.

روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه از قسمت‌های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه و خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، این بازدید یک روزه که با هدف بررسی و ارزیابی افق‌های سودآوری آتی و کسب اطلاعات جهت اتخاذ تصمیمات سرمایه‌گذاری از جایگاه معدن گهرزمین، خطوط تولید کنسانتره و گندله و طرح‌های توسعه و در دست اقدام در شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین انجام شد، رضایت بازدیدکنندگان را به همراه داشت.

سهام‌داران با حضور در این مجموعه، از نزدیک در جریان طرح‌های توسعه، رکوردها و آخرین دستاوردهای شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین قرار گرفتند و مدیریت راهبردی، وضعیت سودآوری آتی، شفافیت مالی و طرح‌های توسعه‌ای آن را مثبت و قابل‌قبول ارزیابی کردند.

شایان ذکر است که در بخشی از این مراسم، جلسه پرسش و پاسخ سهام‌داران با محمد محیاپور، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین برگزار شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41538

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
تخصیص بودجه دولت برزیل به شرکت «Nexa Resource»
در راستای فرایند کربن‌زدایی انجام شد؛

تخصیص بودجه دولت برزیل به شرکت «Nexa Resource»

12اردیبهشت
دستاوردهای درخشان گهرزمین در شاخص‌های عملکردی
در سال مالی منتهی به آذر ماه 1402 تحقق یافت؛

دستاوردهای درخشان گهرزمین در شاخص‌های عملکردی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.