• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

بازدید مدیران ارشد هلدینگ صدر تامین از محل اکتشاف محدوده پرورده ۴

  • کد خبر : 36663
  • 30 آذر 1402 - 6:30
بازدید مدیران ارشد هلدینگ صدر تامین از محل اکتشاف محدوده پرورده ۴
مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین روز سه‌شنبه 28 آذر ماه 1402 از محل اکتشاف محدوده پرورده 4 در شهرستان طبس بازدید کردند.

روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲، مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین از محل اکتشاف محدوده پرورده ۴ در شهرستان طبس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، در این بازدید علی محمودی، عضو موظف هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه، سید محمدصابر پرورش، معاون امور شرکت‌ها، محمدرضا رضوانیان زاده، مشاور مدیرعامل و مدیر امور طرح‌ها و پروژه‌های هلدینگ صدر تامین، رمضان کریتی‌ثانی، مدیرعامل و مدیران شرکت زغال‌سنگ پروده طبس حضور داشتند.

معاون امور شرکت‌‎های هلدینگ صدر تامین ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت حفاری در محدوده پرورده ۴، بیان کرد: خوشبختانه حفاری در بلوک ۶ پرورده ۴ بیش از میزان انتظار پیش رفته و پس از ۱۰ ماه، پیشرفت ۲۰۰ متری در تونل دسترسی اصلی را شاهد بودیم و آمادگی برای حفر تونل‌های فرعی منتهی به جبهه‌های استخراجی نیز ایجاد شده است. امید می‌رود با سرمایه‌گذاری مناسب در خرید تجهیزات ظرف یک سال آینده شاهد عملیات استخراج زغال‌سنگ با کیفیت بالا باشیم.

در ادامه بازدید مدیر طرح‌ها و پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با شرح پروژه اکتشاف در محدوده‌های جدید، عنوان کرد: عملیات حفاری و اکتشاف محدوده‌های جدید در منطقه زغال‌دار پرورده طبس از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۲ در راستای تحقق اهداف برنامه توسعه و تحول افق سال ۱۴۰۷ و با هدف توسعه و افزایش تولید ملی زغال‌سنگ آغاز شده است. در فاز نخست این پروژه، عملیات حفاری مغزه‌گیری به میزان پنج هزار متر در بلوک ۷ پرورده ۴ برنامه‌ریزی شده که تا به حال دو هزار متر حفاری انجام شده است که پس از چند سال توقف اتفاق خوبی بوده و در فاز دوم این پروژه، عملیات حفاری به میزان ۱۰ هزار متر در محدوده مذکور در دستور کار است.

وی افزود: از عملیات اورهال ست لانگ‌وال بازدید صورت گرفت که از دو ماه پیش آغاز شده و به خوبی پیش می‌رود؛ انتظار داریم ظرف دو ماه آینده این عملیات به اتمام برسد و ست لانگوال فعالیت خود را آغاز کند.

شرکت زغال سنگ پرورده طبس اولین بهره‌بردار معادن تمام مکانیزه استخراج زیرزمینی و بزرگ‌‎ترین تولیدکننده زغال‌سنگ کشور است. این مجموعه معدنی تامین‌کننده ۷۹ درصد نیاز کک‌سازی‌های کشور به ویژه ذوب آهن اصفهان است که در اواخر سال ۱۳۹۹ با نماد بورسی «کزغال» وارد بازار سرمایه شد تا فصل جدیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی منطقه را شکل دهد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36663

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
صادرات زغال‌سنگ استرالیا به چین افزایش یافت
پس از بازیابی روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور،

صادرات زغال‌سنگ استرالیا به چین افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.