• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از خط تولید فولاد اکسین

  • کد خبر : 39053
  • 08 بهمن 1402 - 6:31
بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از خط تولید فولاد اکسین
روز شنبه هفتم بهمن ماه 1402، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به اتفاق هیئت همراه ضمن نشست با مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد اکسین خوزستان، از خط تولید این شرکت بازدید و بر توسعه همکاری‌ها تاکید کرد.

روز شنبه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۲، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به اتفاق هیئت همراه ضمن نشست با مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد اکسین خوزستان، از خط تولید این شرکت بازدید و بر توسعه همکاری‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی با بیان اینکه شرکت فولاد اکسین تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و باکیفیت فولادی در خاورمیانه است، گفت: اولویت مجموعه فولاد اکسین خوزستان، احداث کارخانه فولادسازی است تا بتوانیم در تامین مواد اولیه نیازمندی‌ها را به طور کامل رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه ساخت ورق‌ها، اسلب‌های ۱۷ تنی تولید شده توسط فولاد مبارکه است، عنوان کرد: با راه‌اندازی کارخانه فولادسازی ضمن تولید اسلب‌های ۲۳ تنی، می‌توان ظرفیت اسمی شرکت که یک میلیون و ۵٠ هزار تن است را به طور کامل تولید کرد. ما با شناسایی نیازهای مجموعه‌های نفت و گاز، به دنبال تولید محصولات جدید با هدف رفع این نیازها هستیم.

رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در این بازدید تصریح کرد: مجموعه فولاد اکسین خوزستان به عنوان تولیدکننده ورق‌های باکیفیت فولادی در خاورمیانه، روحیه خودباوری را در کشور تزریق کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام نیازهای فولادی شرکت مهندسی نفت و گاز باید از این مجموعه صنعتی تامین شود، افزود: همکاری و شراکت با شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای هم‌افزایی و حمایت از تولید داخل برای مجموعه مهندسی نفت و گاز ایران دارای اهمیت بالایی است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: در کنار بازار داخل، باید بازارهای خارجی نیز مورد توجه قرار گیرد و نباید مجموعه‌های صنعتی ما از رقابت‌های بین‌المللی دور باشند زیرا می‌توانند با برخوردهای سلطه‌طلبانه مقابله کنند. کسانی در بازار موفق هستند که ضمن شناسایی نیاز مشتریان، در صدد رفع آن برآیند و بر اساس نیازها تولید کنند.

نوشادی با بیان اینکه روزهای سخت اما پرامیدی پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: فعالیت در شرکت فولاد اکسین خوزستان بدون شک مایه افتخار محسوب می‌شود و همه باید قدر خدمت در این نظام مقدس را بدانند.

گفتنی است در پایان این نشست از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان، آزمایشگاه و کنترل کیفیت و کارخانه عملیات حرارتی بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39053

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.