• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

بازدید مدیر امور شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی از معدن طلای شادان

  • کد خبر : 23275
  • 24 تیر 1402 - 8:26
بازدید مدیر امور شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی از معدن طلای شادان
مدیر شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی به همراه هیئت همراه، به منظور اطلاع از آخرین پیشرفت‌های مجتمع معدنی صنعتی طلای شادان در محل این مجتمع حاضر شدند و با مدیرعامل شرکت کارند صدر جهان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی به همراه هیئت همراه، به منظور اطلاع از آخرین پیشرفت‌های مجتمع معدنی صنعتی طلای شادان در محل این مجتمع حاضر شده و با مدیرعامل شرکت کارند صدر جهان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان، داود رئیسی در این بازدید که روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ در محل معدن طلای شادان برگزار شد، بیان کرد: برای توسعه صنعت و معدن کشور، راهی جز تزریق تسهیلات بانکی به بخش تولید نداریم و سیستم بانکی نیز باید تا حد توان به این مهم مبادله کند. برای رسیدن به اقتصاد بدون اتکا به نفت، باید بیش از پیش به حوزه معادن توجه شود و در این راه همکاری بانک‌ها بسیار محسوس و تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مولد و پایدار که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان عالی کشور بوده است، با ایجاد واحدهای تولیدی همچون مجتمع معدنی صنعتی شادان تحقق می‌یابد.

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان همچنین به منظور تامین تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه خطوط کارخانه، خواستار بررسی امکان ارائه تسهیلات بانکی شامل سرمایه ثابت و سرمایه در گردش از محل بانک صادرات شد.

مسعود عاملی‌نیا، مدیر امور شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی و هيئت همراه نیز با ابراز خرسندی از شرایط مجتمع و بازدید انجام شده، تلاش‌های صورت گرفته در راستای رونق مجموعه را قابل تقدیر عنوان کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23275

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.