• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

بازدید معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از شرکت مادکوش

  • کد خبر : 39457
  • 14 بهمن 1402 - 8:46
بازدید معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور  از شرکت مادکوش
هم‌زمان با آغاز ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و هیئت همراه از شرکت گندله‌سازی مادکوش بازدید کردند.
هم‌زمان با آغاز ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و هیئت همراه از شرکت گندله‌سازی مادکوش بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش، در این بازدید هیئت بازدیدکننده با توضیحات مبسوط طریق تیم مدیریت، در جریان فعالیت‌های این گروه و برنامه‌های توسعه‌ای آن و همچنین موانع و مشکلات پیش رو قرار گرفتند.

علیرضا صمدی، رئیس هیئت مدیره گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مسئولیت‌پذیری بخش خصوصی و نقش موثر این بخش در دستیابی به ۸ درصد رشد اقتصادی، عنوان کرد: تکمیل زنجیره ارزش در صنعت فولاد و ایجاد اشتغال پایدار در استان هرمزگان از طریق طرح‌های توسعه‌ای در دست اقدام، در دستور کار گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش است.

محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور نیز ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته توسط این گروه، قول مساعدت و همکاری‌های لازم را به منظور رفع موانع و مشکلات این واحد صنفی ابراز کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39457

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.