• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی مس ایران:

با برنامه‌ریزی‌های مدون به اهداف توسعه‌ای خود می‌رسیم

  • کد خبر : 2845
  • 15 مهر 1398 - 12:37
با برنامه‌ریزی‌های مدون به اهداف توسعه‌ای خود می‌رسیم
مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی مس ایران گفت: شرکت ملی مس در تلاش است با وجود شرایط سخت اقتصادی، با برنامه‌ریزی درست و به موقع به اهداف خود در سال 1402 دست یابد.

مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی مس ایران گفت: شرکت ملی مس در تلاش است با وجود شرایط سخت اقتصادی، با برنامه‌ریزی درست و به موقع به اهداف خود در سال ۱۴۰۲ دست یابد.

سعد عبدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، اظهار داشت: دومین همایش صنایع فلزی غیر آهنی طبق برنامه‌ریزی شرکت ملی مس با محوریت فرصت‌ها و چالش‌های صنایع غیر آهنی، وضعیت عمومی صادرات کشور، مسائل زیست‌محیطی و بورس کالا برگزار شد. توسعه در هر کشوری شامل سه رکن اساسی اقتصاد، اجتماع و محیط زیست است و مسئله زیست‌محیطی به عنوان اهرمی از توسعه قلمداد می‌شود که در دو روز متوالی همایش مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هدف اصلی این همایش، ایجاد فضای مناسب برای معرفی شرکت ملی مس در جهان بود. ما در این شرکت دارای کل زنجیره مس از معدن تا محصول نهایی هستیم. علی‌رغم تمام تحریم‌ها و بدترین شرایط اقتصادی حاکم در کشور، در سال جاری بر اساس شناختی که از بازارهای جهانی داشتیم توانستیم با برنامه‌ریزی درست، از این شرایط سربلند بیرون بیاییم. وظیفه اصلی ما در واحد برنامه‌ریزی و نظارت، برنامه‌ریزی و کنترل تولید و نظارت بر عملکرد واحد بازاریابی و فروش است. وظیفه دیگر واحد برنامه‌ریزی، تحلیل بازار دنیا و ارائه برنامه به واحدهای فروش و تولید است تا بتوانند خود را با افق‌های وسیع‌تری مقایسه کنند. شرکت ملی مس به عنوان یک شرکت بی‌رقیب، دارای مجتمع‌های فعال بزرگی مانند مجتمع مس سرچشمه، سونگون، میدوک و شهربابک است؛ علاوه بر این، معادنی مانند دره‌زار، دره‌آلو، دره زرشک یزد و چاه فیروزه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید و معادنی دیگری که در حال بررسی و عملیات اکتشاف هستند، همگی نشان از یک برنامه‎‌ریزی مدون تا سال ۱۴۰۲ دارند. ما باید در سال ۱۴۰۲ به تولید  ۴۵ هزار تن مس محتوی برسیم، از طرف دیگر، برای سال ۱۴۰۵ برنامه تولید ۶۰۰ هزار تن کاتد را در دستور کار داریم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=2845

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد
هم‌پای سایر فلزات رنگین در «LME»،

قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد

12اردیبهشت
دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار
با رشد 38 دلاری رقم خورد؛

دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار

12اردیبهشت
نخستین رویداد چادرو برگزیدگان خود را شناخت