• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

برگزاری جلسه هماهنگی افتتاح کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) فولاد خوزستان

  • کد خبر : 40434
  • 29 بهمن 1402 - 7:16
برگزاری جلسه هماهنگی افتتاح کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) فولاد خوزستان
روز شنبه 28 بهمن ماه 1402، جلسه هماهنگی افتتاح کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) شرکت فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، قائم مقامان، معاونان و مدیران پروژه در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد‌.

روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲، جلسه هماهنگی افتتاح کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) شرکت فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، قائم مقامان، معاونان و مدیران پروژه در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد‌.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی در این جلسه بیان کرد: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که به صنعت فولاد کشور وارد شد اما فولادمردان با تلاش شبانه‌روزی توانستند کارخانه را در موعد مقرر راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه زمزم ۳، در واقع تبلور اراده پولادین کارگران و مسئولان فولاد خوزستان است، اظهار داشت: از همت بلند و تلاش شبانه‌روزی کارگران و مسئولان دخیل در پروژه به ویژه همکاران تلاشگر معاونت طرح و توسعه، تیم پیمانکار پروژه و دستگاه ناظر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: بهره‌برداری از کارخانه مگامدول آهن اسفنجی علاوه بر اینکه فولاد خوزستان را از آهن اسفنجی بی‌نیاز می‌سازد، موجب اشتغال جوانان خواهد شد. کارکنانی که قرار است در این کارخانه مشغول به کار شوند، دوره‌های آموزشی تخصصی را طی چند دوره پشت سر گذاشته‌اند و آماده خدمت‌رسانی در این ابرپروژه هستند.

بر اساس این گزارش، اولین محصول آهن اسفنجی کارخانه زمزم ۳ فولاد خوزستان بامداد روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تولید شد و هم‌اکنون این کارخانه آماده بهره‌برداری رسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40434

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.