• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

تالار شیشه‌ای فروریخت

  • کد خبر : 38833
  • 03 بهمن 1402 - 11:40
تالار شیشه‌ای فروریخت
امروز سه‌شنبه سوم بهمن ماه 1402، بازار سرمایه در پی افت روزهای اخیر نیز بیش از ۲۶ هزار واحد کاهش پیدا کرد و شاخص کل به دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد رسید.

امروز سه‌شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۲، بازار سرمایه در پی افت روزهای اخیر نیز بیش از ۲۶ هزار واحد کاهش پیدا کرد و شاخص کل به دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، تالار شیشه‌ای هفتمین افت پی‌درپی خود در روزهای اخیر را سپری کرد؛ به نحوی که شاخص کل بورس ۲۶ هزار و ۵۲۷ واحد افت پیدا کرد و در عدد دو میلیون  و ۱۲۰ هزار و ۳۵ واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۱۵ هزار و ۶۵۷ واحد مواجه شد و به  رقم ۷۲۴ هزار و ۱۱۶ واحد رسید. امروز بیش از ۳۹۳ هزار معامله به ارزش پنج هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

«شپنا»، «فولاد»، «تاپیکو» و «فملی»، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. «داتام»، «شپنا»، «ثشاهد» و «وبملت» نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که همگی منفی شدند.

بازار فرابورس ایران نیز امروز سه‌شنبه سوم بهمن ماه ۳۹۴ واحد افت پیدا کرد و به ۲۵ هزار و ۱۲۹ واحد رسید. در این بازار بیش از ۲۶۳ هزار معامله انجام شد که ارزش آن ۱۹ هزار و ۱۹۳ میلیارد تومان بود.

«آریا»، «وسپهر»، «انتخاب» و «خاور»، از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند که منفی شدند. «فصبا»، «نخریس»، «کرمان» و «خاو»ر نیز به عنوان نمادهای پرتراکنش، همگی قرمز به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38833

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.