• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

تامین بی‌وقفه محصولات مورد نیاز صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی توسط فولاد مبارکه

  • کد خبر : 25939
  • 24 مرداد 1402 - 11:15
تامین بی‌وقفه محصولات مورد نیاز صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی توسط فولاد مبارکه
روز یکشنبه 22 مرداد ماه، نشست هم‌اندیشی معاون و مدیران فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران نورد سرد این شرکت برگزار و طی آن، بر انجام به‌ موقع فاز دوم و سوم نوسازی (ریومپ) خط تاندم مداوم نورد سرد فولاد مبارکه و تامین به‌ موقع ورق مورد نیاز خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌خانگی تاکید شد.
روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه، نشست هم‌اندیشی معاون و مدیران فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران نورد سرد این شرکت برگزار و طی آن، بر انجام به‌ موقع فاز دوم و سوم نوسازی (ریومپ) خط تاندم مداوم نورد سرد فولاد مبارکه و تامین به‌ موقع ورق مورد نیاز خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌خانگی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در ابتدای این نشست، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه که به همراه جمعی از مدیران این معاونت در جلسه حضور یافته بود، بیان کرد: تولید انواع محصولات فولادی به‌ منظور توسعه زیرساخت‌های کشور، از ماموریت‌های اصلی فولاد مبارکه است. از این‌ رو به‌ منظور تعامل هرچه بیشتر تیم فروش و بازاریابی با خطوط تولید پس از دیدار میدانی با مدیریت و کارکنان مجتمع فولاد سبا در نورد سرد حاضر شدیم تا اولویت‌ها و دغدغه‌های مشتریان شرکت را به سمع و نظر مدیران و کارشناسان خطوط تولید برسانیم و از چالش‌های احتمالی همکاران در خطوط نورد سرد نیز آگاه شویم.

وی مطرح کرد: در حال حاضر تامین حداکثری صنایع خودروسازی و لوازم‌ خانگی در جهت حمایت از مصرف‌کنندگان نهایی که مردم عزیز کشور هستند، از اولویت‌های این معاونت است. ضمن اینکه معتقدیم ارتباط با مشتریان و برقراری تعامل هرچه بیشتر بین خطوط تولید فولاد مبارکه با مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، از اهمیت خاصی در بهبود کیفی و زمان تحویل محصول برخوردار است.

 معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه مطرح کرد: بعد از جلسه و نشست هم‌اندیشی که با مدیران ناحیه نورد سرد داشتیم، لازم دانستیم که ضمن حضور در خط تولید از نزدیک با همکاران این ناحیه دیدار و گفت‌وگو کنیم و ضمن عرض خداقوت به این همکاران، شرایط تامین حداکثری ورق موردنیاز خودروسازان را مورد بررسی و پایش قرار دهیم.

حیدری با بیان اینکه انجام فاز اول عملیات ریومپ واحد تاندم نورد سرد فولاد مبارکه، یکی از اتفاقات بزرگ در حوزه تعمیرات و بهینه‌سازی خطوط تولید این شرکت بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه این تعمیرات بزرگ، به‌ موقع و به بهترین شکل ممکن انجام شد و در ادامه اقداماتی که در این خط انجام خواهد شد، این نوید را به مشتریان فولاد مبارکه می‌دهیم که دغدغه‌ای از بابت تامین ورق‌ سرد مورد نیاز خود نخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تجربه بخش اول نوسازی این خط و نتایج درخشانی که به بار آورد، نشان می‌دهد که توان مدیریتی و مهندسی لازم برای انجام چنین پروژه‌هایی در فولاد مبارکه موجود است و خوشبختانه با تعاملی که با خودروسازان برقرار کرده‌ایم، به‌ طور قطع بدون وارد آمدن هرگونه التهاب به بازار، فاز دوم و سوم این عملیات نیز با اتکا به الطاف الهی و همت همکاران به بهترین شکل انجام خواهد شد.

بنابر این گزارش، بهزاد بهادارنی، مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه مطرح کرد: خوشبختانه فاز اول عملیات نوسازی خط تاندون پنج قفسه فولاد مبارکه با موفقیت انجام شد؛ این در حالی بود که برای انجام این عملیات بزرگ، هشت روز کاری در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با هماهنگی‌های بسیار خوب انجام شده و با تلاش و همت همه همکاران، این عملیات یک روز زودتر از موعد مقرر انجام شد و خط تولید وارد فاز بهره‌برداری شد.

وی از عملکرد بسیار خوب خط نوسازی شده تاندم پنج قفسه‌ای خبر داد و افزود: در همان روزهای نخست که دوباره خط تولید به سیکل بهره‌برداری اضافه شد، کلاف باکیفیت بالا و مورد قبول خودروسازان در این خط تولید و در گام بعدی که عملیات تکمیلی این عملیات بزرگ انجام خواهد شد، از فرصت که پیش رو داریم، استفاده خواهیم کرد و تا پایان سال تمامی ورق مورد نیاز و سفارش داده شده خودروسازان را به‌ موقع و طبق تعهدات شرکت تولید خواهیم کرد.

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه تا پایان سال برای تولید محصولات ویژه نیز که در این خط تولید باید انجام شود، مشکل خاصی وجود ندارد، یادآور شد: با پایان‌ یافتن فاز دوم نوسازی خط تاندم پنج قفسه‌ای، شاهد کاهش قابل‌ توجه توقفات ناخواسته، پایداری تولید و همچنین افزایش سطح کیفی محصولات این خط خواهیم بود که این امر در افزایش تولید محصولات و رضایتمندی بیش‌ از پیش مشتریان تاثیر زیادی خواهد داشت.

بهادارنی خاطرنشان کرد: خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌خانگی، مهم‌ترین مشتریان خط تاندم پنج قفسه‌ای فولاد مبارکه را تشکیل می‌دهند که با انجام این عملیات نوسازی رضایت حداکثری آنها جلب خواهد شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=25939

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.