• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

تب طلای جهانی فروکش کرد

  • کد خبر : 32391
  • 09 آبان 1402 - 6:38
تب طلای جهانی فروکش کرد
طلای جهانی امروز سه‌شنبه 9 آبان ماه 1402 پیش از نشست‌های بانک مرکزی این هفته که بینش‌هایی درباره اقتصاد جهانی و چشم‌انداز سیاست‌ها ارائه می‌دهد، ثابت باقی ماند.

طلای جهانی امروز سه‌شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ پیش از نشست‌های بانک مرکزی این هفته که بینش‌هایی درباره اقتصاد جهانی و چشم‌انداز سیاست‌ها ارائه می‌دهد، ثابت باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، در حالی که سرمایه‌گذاران در بحبوحه بحران خاورمیانه به‌ دنبال امنیت بودند، طلا روز جمعه ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ به دو هزار و  ۹ دلار و ۲۹ سنت در هر اونس رسید که بالاترین رقم از اواسط ماه می بود.

شتاب برای ایمنی هرچه بیشتر باعث شد تا قیمت طلا از یک هزار و ۸۰۹ دلار و ۵۰ سنت در روز ۶ اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یابد و این فلز گران‌بها را در مسیر رشد ۸ درصدی در این ماه قرار دهد که بیشترین میزان از ماه نوامبر ۲۰۲۲ است.

قیمت هر اونس طلا با ۲.۶ درصد کاهش، به یک هزار و ۹۹۲ دلار و ۹۰ سنت رسید و طلای آمریکا با ۰.۱۳ درصد کاهش، یک هزار و ۹۹۳ دلار و ۹۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

کایل رودا، تحلیلگر بازار مالی در «Capital» بیان کرد: بازگشت به زیر دو هزار دلار بسیار جزئی و قیمت همچنان نشان‌‌دهنده خطرات تشدید درگیری است. تمرکز سرمایه‌گذاران این هفته بر تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو ایالات‌ متحده آمریکا در روز آینده و پس از آن گزارش ماهانه مشاغل ایالات‌ متحده در روز جمعه سوم نوامبر است.

انتظار می‌رود بانک ژاپن در نشست امروز پیش‌بینی‌های تورم خود را اصلاح کند و تغییرات بیشتری را در کنترل بازده اوراق قرضه خود مورد بحث قرار دهد.

در بازار سایر فلزات، نقره با ۰.۶ درصد کاهش، به ۲۳ دلار و ۱۷ سنت و پلاتین با ۰.۱ درصد کاهش، به ۹۲۸ دلار و ۵۸ سنت رسید که هر دو افزایش ماهانه داشتند. پالادیم با ۰.۳ درصد کاهش، به یک هزار و ۱۲۴ دلار و ۶۹ سنت رسید و بیش از ۹ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32391

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.