• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

تداوم سبزپوشی شاخص بورس

  • کد خبر : 21968
  • 05 تیر 1402 - 12:19
تداوم سبزپوشی شاخص بورس
روند صعودی بورس که روز گذشته آغاز شده بود، امروز دوشنبه پنجم تیر ماه نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس توانست بیش از 6 هزار واحد افزایش یابد.

روند صعودی بورس که روز گذشته آغاز شده بود، امروز دوشنبه پنجم تیر ماه نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۶ هزار واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۶ هزار و ۵۲۵ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۱۹۶ هزار واحد صعود کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با صعود پنج هزار و ۹۴۲ واحدی، در رقم ۷۵۶ هزار و ۱۸۶ واحد ایستاد. در این بازار ۶۵۸ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۴۲۳ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز ۵۶ درصد نمادهای بورسی مثبت و ۴۴ درصد این نمادها منفی بودند که از میان آن‌ها معدنی و صنعتی گل‌گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

این در حالی است که شاخص کل فرابورس با ۱۸ واحد کاهش، تا رقم ۲۸ هزار و ۲۷ واحد نزول کرد. در این بازار ۴۲۹ هزار معامله به ارزش یک هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال انجام شد.

۵۳ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۴۷ درصد آن‌ها منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول و مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21968

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.