• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مدیرعامل شرکت برین یراق:

ترکیب آلومینیوم با UPVC، مقاومت‌پذیری پنجره را افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 4954
  • 01 دی 1398 - 13:06
ترکیب آلومینیوم با UPVC، مقاومت‌پذیری پنجره را افزایش می‌دهد
مدیرعامل شرکت برین یراق که در زمینه تولید در و پنجره و توری و یراق‌آلات فعالیت می‌کند، گفت: حدود 15 سال است که در زمینه تولید در و پنجره و توری فعالیت می‌کنیم و در این سال‌ها تجربیات ارزشمندی در زمینه تولید در و پنجره به دست آوردیم؛ یکی از محصولات ما پنجره‌هایی است که از ترکیب آلومینیوم و UPVC ساخته شده‌اند.

مدیرعامل شرکت برین یراق که در زمینه تولید در و پنجره و توری و یراق‌آلات فعالیت می‌کند، گفت: حدود ۱۵ سال است که در زمینه تولید در و پنجره و توری فعالیت می‌کنیم و در این سال‌ها تجربیات ارزشمندی در زمینه تولید در و پنجره به دست آوردیم؛ یکی از محصولات ما پنجره‌هایی است که از ترکیب آلومینیوم و UPVC ساخته شده‌اند.

سید سلیمان سرخ‌مرد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، در مورد محصول نهایی تولید شده در این شرکت، اظهار داشت: به دنبال راه‌حلی بودیم که علاوه بر حفظ کیفیت محصول نهایی، قیمت را نیز کاهش دهیم و به همین منظور، محصول ترکیبی تولید و به بازار ارائه دادیم که دارای استاندارد بود و مورد پسند خریداران قرار گرفت.

وی با اشاره به جایگزینی UPVC به جای آلومینیوم در تولید توری و در و پنجره آلومینیومی، بیان کرد: توری و در و پنجره آلومینیومی، همواره برای ساختمان‌سازها جایگاه ویژه‌ای داشته است و تمام پیمان‌کاران به برتری در و پنجره آلومینیومی به UPVC واقف بوده‌اند و به همین علت عقیده دارم که نمی‌توان جایگزینی برای آلومینیوم در این زمینه پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت برین یراق در ادامه توضیح داد: آلومینیوم علاوه بر اینکه از لحاظ کیفیت در سطح بالا و مطلوبی برخوردار است، از لحاظ قیمتی نیز مصرف‌کننده باید بهای بیشتری را برای خرید این محصول بپردازد.

سرخ‌مرد با اشاره به ابتکار این شرکت در زمینه تولید در و پنجره، اذعان کرد: ما برای اینکه شیوه جدیدی را در تولید در و پنجره به کار ببریم، UPVC و آلومینیومی را با هم ترکیب و پروفیلی با مغز UPVC و جداره بیرونی آلومینیومی تولید کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با ترکیب این دو مواد، سطح کیفی محصول تولیدی ما افزایش یافت؛ به گونه‌ای که از لحاظ عایق‌کاری و استحکام این محصول از سطح بالایی برخوردار بوده و برای اولین بار است که در دنیا چنین محصولی تولید و عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت برین یراق در خصوص لایه پوششی آلومینیوم بر روی UPVC، تصریح کرد: ایجاد لایه پوششی آلومینیوم بر روی UPVC را سال‌های پیش برخی از تولیدکنندگان انجام دادند اما چون کیفیت محصول نهایی، مطلوب نبود، مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار نگرفت و تایید نشد.

سرخ‌مرد در ادامه توضیح داد: محصول نهایی خاصیت UPVC و نمای آلومینیوم را داشت و قرار دادن لایه آلومینیومی بر UPVC تنها قیمت محصول نهایی را بهبود بخشید و فاقد استانداردهای لازم بود.

وی در مورد اقدامی که این شرکت در زمینه تولید محصول با کیفیت انجام داده است، بیان کرد: محصول نهایی شرکت برین یراق، ترکیب دو مواد UPVC و آلومینیوم است که در هنگام اکستروژن و ساخت پروفیل، آلومینیوم را با UPVC ترکیب و محصول با کیفیتی تولید می‌کنند که این محصول نهایی، مزایای بی‌شماری دارد. به عبارت دیگر، در زمان تولید این محصول، فلز آلومینیوم را با UPVC در یک قالب اکسترود می‌کنیم و این دو ماده اولیه را همزمان روی هم قرار می‌دهیم که در این نوع از در و پنجره‌های تولیدی در کارخانه ما، استفاده از تسمه‌های گالوانیزه حذف شده‌اند.

مدیرعامل شرکت برین یراق توضیح داد: از تسمه گالوانیزه در در و پنجره UPVC برای افزایش استحکام، مقاومت و جلوگیری از خم شدن استفاده می‌شود؛ اما در این محصول دو لایه آلومینیوم به UPVC اضافه شده است که مقاومت را افزایش داده و نیازی به وجود آن تسمه‌های گالوانیزه نیست. این نوع محصول به این گونه است که یک لایه داخلی و یک لایه بیرونی از فلز آلومینیوم روی UPVC قرار می‌گیرد که به افزایش استحکام کمک زیادی می‌کند.

وی در ادامه اذعان کرد: این محصول تولیدی، از لحاظ قیمتی از پروفیل آلومینیوم، ارزان قیمت‌تر و از لحاظ کیفیت، از UPVC ماندگارتر و دارای استانداردهای جهانی است، به همین خاطر، در مراکز دولتی به خصوص بیمارستان‌ها، کاربرد بالایی دارد.
مدیرعامل شرکت برین یراق در پایان خاطرنشان کرد: دستگاهی که برای تولید این نوع پروفیل نیاز بود به صورت سفارشی در کارخانه‌ای در آلمان مختص شرکت ما تولید شده و طرح و ایده تولید این محصول کاملا ابتکاری است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=4954

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد
هم‌پای سایر فلزات رنگین در «LME»،

قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد

12اردیبهشت
دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار
با رشد 38 دلاری رقم خورد؛

دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار

12اردیبهشت
نخستین رویداد چادرو برگزیدگان خود را شناخت