• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

تقدیر مدیر صنعت برق استان یزد از مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران

  • کد خبر : 32851
  • 14 آبان 1402 - 10:16
تقدیر مدیر صنعت برق استان یزد از مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران
روز پنج‌شنبه 11 آبان ماه، طی مراسمی در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد، از مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل همکاری با برق منطقه‌ای استان یزد تقدیر به عمل آمد.

روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه، طی مراسمی در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد، از مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل همکاری با برق منطقه‌ای استان یزد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، در این مراسم از «فولاژ» به دلیل همکاری با شرکت برق منطقه‌ای استان در تنظیم و کاهش برق مصرفی در خطوط تولید این شرکت به‌ منظور پیشگیری از خاموشی شهر در پیک‌های تابستان گرم ۱۴۰۲ و کمک به رفع ناترازی شبکه برق کشور با ارائه لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ابوالفضل اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد در متن تقدیرنامه‌ای که با عنوان محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به نماینده این شرکت تقدیم کرده، آورده است:

افزایش تولید، تقویت کارآفرینی و اشتغال‌زایی، از ارکان خودکفایی در بخش‌های مختلف و دستیابی به توسعه پایدار است که در این رهیافت، جهد و تکاپوی خردمندانه و هم‌بستگی بین عناصر متعدد می‌تواند تنعم و رفاه عمومی جامعه را به ارمغان آورد.

اینک که با حسن‌نیت و عملکرد حمایت‌گرایانه و اخلاق‌مدارانه خود هم‌‎جهت با صنعت برق استان و با رویکرد حل مسائل به شیوه‌ای واقع‌گرایانه در راستای دستیابی به اهداف عالی میهن ایران عزیز اسلامی در برنامه‌های مدیریت و کنترل پیک‌ بار تابستان ۱۴۰۲ مشارکت فعالانه و هم‌دلانه داشته‌اید، از جناب‌عالی و مجموعه همکاران پرتلاشتان قدردانی و سپاس‌گزاری می‌شود.

از صانع هستی‌بخش، استمرار کامیابی، عافیت و تندرستی و عاقبت‌به‌خیری را برایتان مسئلت دارم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32851

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.