• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد جهان آرا اروند مطرح کرد:

توان بالای شرکت پترو فولاد بهمن در تامین نیاز صنعت برق

  • کد خبر : 39791
  • 18 بهمن 1402 - 8:58
توان بالای شرکت پترو فولاد بهمن در تامین نیاز صنعت برق
مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد جهان آرا اروند گفت: خدمات پس از فروش مناسب، قیمت رقابتی، کیفیت بالای محصولات، به‌کارگیری کارشناسان متخصص و... باعث شده است که برند شرکت پترو فولاد بهمن در صنعت برق کشور ممتاز باشد. همچنین این مجموعه قابلیت و توان رفع بخش عمده‌ای از نیاز صنعت برق را دارد.

مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد جهان آرا اروند گفت: خدمات پس از فروش مناسب، قیمت رقابتی، کیفیت بالای محصولات، به‌کارگیری کارشناسان متخصص و… باعث شده است که برند شرکت پترو فولاد بهمن در صنعت برق کشور ممتاز باشد؛ همچنین این مجموعه قابلیت و توان رفع بخش عمده‌ای از نیاز صنعت برق را دارد.

امین وجدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» در رابطه با تاریخچه شرکت فولاد جهان آرا اروند، بیان کرد: این شرکت با هدف تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اسلب عریض، در سال ۱۴۰۱ در خرمشهر به بهره‌برداری رسید. گفتنی است که شرکت فولاد جهان آرا اروند، اولین تولیدکننده اسلب عریض با عرض دو هزار و ۲۰۰ میلی‌متر در کشور است.

وی در خصوص زمینه همکاری شرکت پترو فولاد بهمن با شرکت فولاد جهان آرا اروند توضیحاتی ارائه داد و گفت: شرکت پترو فولاد بهمن یکی از تامین‌کنندگان شرکت فولاد جهان آرا اروند به شمار می‌آید و این مجموعه قراردادهای مختلفی از جمله سوپروایزری و نصب «GIS» زیمنس در سطح ولتاژ ۴۰۰ کیلوولت، سوپروایزری و راه‌اندازی اتوماسیون مجموعه با برندهای زیمنس و «ABB»، راه‌اندازی پمپ‌های لیبولد «Leybold» (پمپ‌های خلا و VD تانک)، پوشش عایق‌های سیلیکونی آب گریز کیفیت بالا در پست‌های فشار قوی برق و… را با شرکت فولاد جهان آرا اروند داشته است. البته همکاری‌های این دو مجموعه تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود و ما از خدمات و محصولات ارائه شده از سوی شرکت پترو فولاد بهمن رضایت کامل داریم، زیرا این مجموعه در برهه‌های زمانی حساس قادر به تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کیفیت بالا و پشتیبانی فنی متخصصان مجرب خود بوده است.

 مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد جهان آرا اروند با اشاره به عواملی که سبب شده است که شرکت پترو فولاد بهمن در وندورلیست این مجموعه قرار گیرد، عنوان کرد: به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان که اشراف کاملی بر نیاز صنایع فولادی دارند و پاسخگویی سریع به مشتریان، از جمله عواملی هستند که ما ترجیح دادیم تا با این شرکت همکاری داشته باشیم. باید توجه داشت که زمان‌بر بودن معمول فرایند‌های اداری و قرارداد اجرای پروژه‌ها، برای عوامل فنی و اجرایی مطلوب نیست؛ خوشبختانه شرکت پترو فولاد بهمن با توجه به این موضوع، همواره تلاش کرده است تا سرعت انجام اقدامات خود را به منظور کاهش زمان اجرای پروژه‌ها بهبود ببخشد.

وجدانی با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات شرکت پترو فولاد بهمن نسبت به سایر شرکت‌های تامین‌کننده، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد ارائه خدمات و محصولات با قیمت رقابتی در بازار هستیم؛ شرکت پترو فولاد بهمن یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه به شمار می‌آید و همین موضوع نیز از عوامل دیگر انتخاب شرکت پترو فولاد بهمن به عنوان یکی از تامین‌کنندگان بود.

وی در رابطه با خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت پترو فولاد بهمن بعد از ارائه خدمات، اظهار داشت: خوشبختانه این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش، عملکرد مناسبی داشته است و کارشناسان شرکت پترو فولاد بهمن در صورت نیاز به رفع مشکلات فنی، پاسخگویی و سرعت عمل حضور مناسب در سایت را دارند.

مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد جهان آرا اروند در خصوص اهمیت حمایت از ساخت داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان، تاکید کرد: شرکت فولاد جهان آرا اروند استراتژی‌های خود را در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی اتخاذ می‌کند؛ به همین دلیل نگاه حمایت‌گری نسبت به تولیدات و خدمات ملی ساخت داخل که دارای سطح استاندارد بالایی هستند، داشته و به دنبال بومی‌سازی حداکثری و استفاده از تجهیزات ایرانی است.

افق روشن شرکت پترو فولاد بهمن

وجدانی در پاسخ به این سوال که اضافه شدن چه محصولاتی به سبد محصولات و خدمات شرکت پترو فولاد بهمن می‌تواند جایگاه آن را در راستای تامین نیاز بازار بهبود ببخشد، خاطرنشان کرد: با توجه به فرسوده شدن شبکه برق سراسری کشور، تمرکز روی ارتقای تجهیزات «GIS» برق فشار قوی و به‌روزرسانی شبکه برق بسیار ضروری است. به همین دلیل شرکت‌های داخلی باید از طریق برقراری ارتباط با شرکت‌های بزرگ خارجی، تکنولوژی مورد نیاز را وارد کنند تا تجهیزات جدید و به‌روز، جایگزین تجهیزات قدیمی شود. گفتنی است که «GIS» مخفف عبارت (Gas Insulated Switchgear) به معنای سوئیچ‌گیر عایق‌بندی شده به وسیله گاز است. عایق متداول پست‌های برق کشور هوا است که در صورت استفاده از تجهیزات «GIS»، فضای مورد نیاز برای جانمایی تجهیزات برق‌دار پست، به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. همچنین استفاده از تجهیزات به‌روز باعث می‌شود که هادی‌های الکتریکی، آلودگی کمتری به خود بگیرند زیرا داخل کپسول‌هایی با عایق گاز قرار دارند. گفتنی است که شرکت پترو فولاد بهمن در این زمینه گام‌های خوبی به پشتوانه متخصصان فنی خود برداشته است و این شرکت قابلیت انجام اقدامات بزرگ‌تر و وسیع‌تری را برای رفع نیاز صنعت برق کشور دارد. در حال حاضر شرکت پترو فولاد بهمن، در صنعت برق ایران در مسیر رشد و ترقی قرار دارد و ما به همکاران خود نیز توصیه می‌کنیم تا از خدمات خوب و دانش کارشناسان این مجموعه بهره ببرند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39791

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد
هم‌پای سایر فلزات رنگین در «LME»،

قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد

12اردیبهشت
دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار
با رشد 38 دلاری رقم خورد؛

دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار

12اردیبهشت
نخستین رویداد چادرو برگزیدگان خود را شناخت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.