• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

توسعه زیرساخت‌های معادن بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 27879
  • 13 شهریور 1402 - 15:26
توسعه زیرساخت‌های معادن بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱
طرح ایجاد زیربناهای لازم برای مناطق معدنی (وابسته به ایمیدرو)، برای 120 معدن بخش خصوصی در سال گذشته، خطوط برق و راه ایجاد کرده است.

طرح ایجاد زیربناهای لازم برای مناطق معدنی (وابسته به ایمیدرو)، برای ۱۲۰ معدن بخش خصوصی در سال گذشته، خطوط برق و راه ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در حالی که طی سال ۱۴۰۰ برای تعداد ۴۸ معدن برق و خطوط جاده احداث کرده بود اما در سال گذشته، این رقم به ۱۲۰ معدن رسید که نشان از رشد ۲٫۵ برابری عملکرد در سال ۱۴۰۱ دارد.

طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در سال ۱۳۸۴ فعالیت را آغاز کرده و تا پایان سال قبل، در مجموع برای ۵۶۰ معدن بخش خصوصی جاده و برق ایجاد کرده است.

از سوی دیگر در برنامه امسال، راه‌سازی و برق‌رسانی برای ۱۵۰ معدن بخش خصوصی پیش‌بینی شده است. این طرح ایجاد، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور را به عنوان ماموریت پیش‌ رو داشته است.

هدف از ایجاد طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در ایمیدرو، ایجاد ارزش افزوده، حمایت از سرمایه‌گذار داخلی، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و تقویت اقتصاد مناطق محروم بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27879

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.