• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
سرپرست مدیریت اکتشاف ایمپاسکو عنوان کرد:

ثبت بالاترین میزان حفاری اکتشافی ایمپاسکو طی پنج سال اخیر

  • کد خبر : 38733
  • 01 بهمن 1402 - 11:57
ثبت بالاترین میزان حفاری اکتشافی ایمپاسکو طی پنج سال اخیر
سرپرست مدیریت اکتشاف ایمپاسکو از ثبت بالاترین میزان حفاری اکتشافی طی 10 ماهه سال جاری نسبت به پنج سال اخیر این شرکت خبر داد.

سرپرست مدیریت اکتشاف ایمپاسکو از ثبت بالاترین میزان حفاری اکتشافی طی ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به پنج سال اخیر این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، فرشاد ژولیده‌سر در خصوص عملکرد حفاری اکتشافی ایمپاسکو طی ۱۰ ماهه سال جاری، بیان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه ۱۴۰۲، حفاری اکتشافی در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به بیش از ۸۵ هزار متر رسید که این میزان فراتر از هدف‌گذاری سال جاری به میزان ۸۰ هزار متر است.

وی افزود: علاوه بر عبور از سطح پیش‌بینی شده حفاری اکتشافی در سال ۱۴۰۲، با این میزان حفاری اکتشافی نسبت به عملکرد پنج سال گذشته نیز رشد قابل‌توجهی داشته‌ایم.

سرپرست مدیریت اکتشاف ایمپاسکو مطرح کرد: این حفاری‌ها در قالب ۱۴ قرارداد در محدوده‌های اکتشافی استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، کرمان، اصفهان، زنجان و کهگیلویه و بویر احمد صورت گرفته است.

ژولیده‌سر ادامه داد: برای دو ماهه باقیمانده تا پایان سال، عقد قراردادهای حفاری جدید در دستور کار است و امیدواریم با عقد قراردادهای جدید، ۱۱۰ هزار متر حفاری تا پایان سال جاری عملیاتی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو پروژه کلیدی شرکت، محدوده های اکتشافی بزمان و هیرد است که پیش‌بینی می‌شود فعالیت اکتشافی در سال آتی برای این دو محدوده، ذخایر اقتصادی و دریافت گواهی کشف بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38733

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.