• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
در فروردین ماه 1403 محقق شد؛

ثبت ركورد جدید تولید ماهانه محصول در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه

  • کد خبر : 43334
  • 03 اردیبهشت 1403 - 11:33
ثبت ركورد جدید تولید ماهانه محصول در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه
با عزم مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه به ویژه در ناحیه نورد گرم جهت تحقق راهبرد رشد تولید و اهداف سازمان، رکورد تولید ۵۱۳ هزار و ۱۱۲ تن کلاف گرم در فروردین‌ ماه به ثبت رسید.
با عزم مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه به ویژه در ناحیه نورد گرم جهت تحقق راهبرد رشد تولید و اهداف سازمان، رکورد تولید ۵۱۳ هزار و ۱۱۲ تن کلاف گرم در فروردین‌ ماه به ثبت رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، علی حاجیان نژاد، مدیر ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه پس از کسب این موفقیت غرورآفرین، بیان کرد: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، تلاشگران عرصه تولید در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه در راستای اهداف کلیدی سازمان و کشور و همگام با سایر نواحی، با تولید ۵۱۳ هزار و ۱۱۲ تن کلاف گرم در فروردین‌ ماه ۱۴۰۳، رکورد تولید ماهانه جدیدی را به ثبت رساندند و برگ زرین دیگری به مجموعه افتخارات گروه فولاد مبارکه افزودند.
وی تصریح کرد: رکورد قبلی تولید ماهانه کلاف گرم این ناحیه به میزان ۵۱۰ هزار و ۴۸ تن و در اردیبهشت‌ ماه سال ۱۴۰۲ محقق شده بود.
مدیر ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: با شروع سال جدید، همکاران ناحیه نورد گرم با روحیه و انگیزه مضاعف و در یک کار گروهی بسیار با ارزش توانستند رکوردی غرورآفرین از خود بر جای بگذارند. ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه با بهره‌مندی از سرمایه انسانی متعهد، در سال‌های اخیر همواره از پرچم‌داران تولید بوده و با تمام ظرفیت در راستای اهداف کلیدی شرکت و کشور گام‌های بلندی برداشته است. در چند سال گذشته، به دنبال اعمال تحریم‌های سخت و تغییر اوضاع بازار ورق کشور، ناحیه نورد گرم با انعطاف‌پذیری خود توانست پاسخگوی نیاز بازار داخلی باشد و با تولید انواع ورق در ابعاد و کیفیت‌های سخت و بحرانی مطابق نیازهای موجود، نه‌ تنها تولید خود را کاهش نداد بلکه در زمینه کیفیت تولید پیشرو بوده است.
حاجیان نژاد انگیزه بالای نیروی انسانی؛ برنامه‌ریزی مناسب و دقیق تولید؛ انجام عملیات تعمیراتی با دقت حداکثری در حداقل زمان ممکن؛ افزایش آماده‌به‌کاری تجهیزات؛ پشتیبانی حداکثری و بسیار خوب واحدهای پشتیبانی از تولید و برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بهینه تعمیرات در توقفات هفتگی را از جمله مهم‌ترین دلایل کسب این رکورد دانست.
مسعود نصیری، مدیر خط نورد گرم شرکت فولاد مبارکه نیز در این راستا اظهار داشت: در سال جدید، همکاران سختکوش ناحیه نورد گرم با عزمی راسخ جهت افزایش تولید و بهبود رکوردهای تولیدی اقدام کردند و همگام با سایر نواحی گروه فولاد مبارکه، با هم‌دلی و تلاش مستمر به رکورد جدیدی در تولید ماهانه کلاف گرم در فروردین‌ ماه ۱۴۰۳ دست یافتند.

به گفته وی، در حال حاضر در خط تولید نورد گرم فولاد مبارکه، بیش از ۷۰ درصد کلاف گرم مورد نیاز کشور تولید می‌شود. این خط با مدیریت فرایندهای تولید و تعمیرات و اقدامات کارشناسی موثر، چندین سال است که با حداکثر توان خود در مسیر تحقق اهداف استراتژیک کشور حرکت کرده و از ظرفیت‌های تولید نامی خود عبور کرده است. میزان تولید این خط نورد گرم مشابه سایر خطوط، کاملا به ترکیب ابعادی و گریدی برنامه‌ریزی تولید وابسته است و در سال‌های اخیر، به‌ دلیل گرایش سفارش‌های ورق‌های گرم فولادی به تولید ابعاد و گریدهای بحرانی، دستیابی به رکوردهای تولید در خط نورد گرم فولاد مبارکه بسیار مشکل است.

نصیری خاطرنشان کرد: این موفقیت غرورآفرین که نتیجه هم‌دلی و تلاش جمعی همکاران در ناحیه نورد گرم است، در حالی رقم خورد که شاخص‌های مهم دیگر از جمله ایمنی و کیفیت محصولات ناحیه نورد گرم نیز در بهترین وضعیت خود قرار دارند. کسب مقام برتر عملکرد ایمنی ناحیه نورد گرم در فولاد مبارکه و اهتمام ناحیه در تولید کلاف‌های کیفی مورد نیاز واحدهای استراتژیک کشور، مصداق‌هایی از این امر است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43334

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.