• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
رئیس واحد حمل‌ونقل صنعتی فولاد سنگان عنوان کرد:

ثبت رکورد جدید حمل روزانه گندله در شرکت فولاد سنگان

  • کد خبر : 35392
  • 14 آذر 1402 - 6:50
ثبت رکورد جدید حمل روزانه گندله در شرکت فولاد سنگان
رئیس واحد حمل‌ونقل صنعتی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه 1402، رکورد روزانه حمل جاده‌ای و ریلی فولاد سنگان با جابه‌جایی 22 هزار و 595 تن محصول شکسته شد.

رئیس واحد حمل‌ونقل صنعتی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه ۱۴۰۲، رکورد روزانه حمل جاده‌ای و ریلی فولاد سنگان با جابه‌جایی ۲۲ هزار و ۵۹۵ تن محصول شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، مرتضی ملکی در خصوص رکوردهای روزانه ریلی و جاده‌ای و همچنین رکورد کلی حمل فولاد سنگان در هشت ماهه امسال، گفت: در حوزه جاده‌ای، در روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه توانستیم حدود هفت هزار و ۹۶۰ تن محصول گندله را از سایت حمل کنیم و رکورد جدیدی را به ثبت برسانیم؛ همچنین در این روز، ۱۴ هزار و ۶۳۵ تن گندله در حوزه ریلی بارگیری داشتیم و بنابراین در مجموع توانستیم با جابه‌جایی ۲۲ هزار و ۵۹۵ تن محصول، رکورد روزانه حمل را به ثبت برسانیم.

وی افزود: رکورد قبلی در حمل جاده‌ای، به تاریخ ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲ و به میزان هفت هزار و ۴۳ تن بوده است اما در حوزه ریلی، رکورد قبلی به تاریخ ۱۷ فروردین ماه امسال برمی‌گردد که شرکت توانست ۱۴ هزار و ۴۱۵ تن را از این طریق جابه‌جا کند.

لازم به ذکر است که رکورد حمل روزانه قبلی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان نیز در تاریخ هفتم مرداد ماه ۱۴۰۲، به میزان ۱۸ هزار و ۴۷۰ تن به ثبت رسیده بود.

رئیس واحد حمل‌ونقل صنعتی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در ارتباط با عوامل این موفقیت، خاطرنشان کرد: در حوزه ریلی، افزایش تعداد خطوط توانست ما را به این رکورد برساند. در حوزه جاده‌ای نیز افزایش و تنوع مکانیزم‌های بارگیری، فولاد سنگان را به سمت این هدف سوق داد و توانستیم رکوردهای جدیدی را رقم بزنیم.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: این موفقیت توسط کارکنان واحد بازرگانی و مجموعه فروش در معاونت بازرگانی محقق شد و مجموعه حمل‌ونقل صنعتی در معاونت بهره‌‎برداری توانست این رکوردها را به ثبت برساند. امیدواریم با تداوم همین روند تا پایان سال، شاهد رکوردهای جدیدتری در این بخش باشیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35392

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.