• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران عنوان کرد:

جایگاه ویژه ایران در بخش معدن و صنایع معدنی

  • کد خبر : 32961
  • 15 آبان 1402 - 12:03
جایگاه ویژه ایران در بخش معدن و صنایع معدنی
مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران گفت: راه رسیدن به توسعه پایدار ملی، در گرو رشد متوازن با محوریت و پیشگامی صنعت است؛ به ویژه آن بخش از صنعت که بر مبنای فرایندهای مهندسی و عمق یافته، طیف وسیعی از محصولات را تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران گفت: راه رسیدن به توسعه پایدار ملی، در گرو رشد متوازن با محوریت و پیشگامی صنعت است؛ به ویژه آن بخش از صنعت که بر مبنای فرایندهای مهندسی و عمق یافته، طیف وسیعی از محصولات را تولید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی ایران، محمد مهدی مستقیمی طی یادداشتی اظهار داشت: آینده تولید و اقتصاد در ایران و جهان، بر پایه ارتباطات، تبادل تکنولوژی و تولیدات دانش‌بنیان بوده و اولین راهبرد، توجه به نیروی انسانی ارزشمند، فعال، متخصص و توانمند است. از سوی دیگر، هر زمان که با تحول و نوآوری در یک صنعت و پروژه تولیدی روبه‌رو می‌شویم، محیط زیست نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد؛ پر واضح است که هر صنعت به‌روز و پویا، پشتیبان محیط‌ زیست خواهد بود. شرکت ایریتک با تکیه بر دانش مهندسی، نیروی جوان، نخبه، با تجربه و روحیه جهادی که دارد، پرقدرت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای رسیدن به صنایع سبز قدم برمی‌دارد.

گفتنی است راه رسیدن به توسعه پایدار ملی، در گرو رشد متوازن با محوریت و پیشگامی صنعت است؛ به ویژه آن بخش از صنعت که بر مبنای فرایندهای مهندسی و عمق یافته، طیف وسیعی از محصولات را تولید می‌کند؛ ارزش افزوده چند برابری را فراهم کرده و در بالاترین نرخ بهره‌وری قرار می‌دهد و از اهمیت و ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است.

از آنجایی که در درون مفهوم صنعت، زنجیره‌ای از عوامل و حلقه‌های عملیاتی وجود دارند، بنابراین پیش شرط ارتقای توان صنعت ملی، توجه به مدیریت متمرکز در زنجیره تامین است. در این میان برای تحقق این آرمان و تجلی صنعتی پیشرو، ضروری است مسائلی چون تامین مالی، مطالعات فنی و اقتصادی، برنامه‌ریزی، کنترل و مدیریت پروژه‌ها، خدمات مهندسی، تدارکات تجهیزات، بازرسی فنی، نصب تجهیزات، مدیریت اجرا، نظارت عالی و کارگاهی، راه‌اندازی و خدمات دوره‌‎ تضمین طرح‌های صنعتی توسط مجموعه‌های مجرب و متخصص ایرانی به انجام برسد.

شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)، نزدیک به ۵۰ سال تلاش مستمر همراه با تجاربی موفق و کارآمد در این عرصه، هم‌اکنون به عنوان یکی از برندهای معتبر، مطمئن و معتمد پیمانکاری عمومی شناخته می‌شود. این جایگاه رفیع به واسطه وجود سرمایه‌های ناب انسانی جوان، متخصص و عملگرا به‌ دست آمده که با تکیه بر مفاهیمی متعالی چون بهره‌وری، کیفیت‌مداری و مدیریت مطلوب زمان فراهم شده است.

ایریتک، دائما در تلاش است با توسعه و تعمیق سرمایه‌های انسانی دانش‌محور و با ایجاد شبکه‌ای از پیمانکاران مجرب و متعهد، بالاترین سرعت اجرا و تحویل پروژه را در بهترین سطح کیفی کما فی سابق به انجام رساند و دامنه گستره خدمات خود را به سهولت در اختیار صنایع کشور به ویژه پروژه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، معدن و زنجیره کامل فولاد، مس و روی قرار دهد.

در پایان امیدواریم توسعه بخش معدن و صنایع معدنی مطابق با منویات مقام معظم رهبری، به طور کلی مورد توجه قرار بگیرد و شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر تولید و صادرات در بخش صنعت و معدن باشیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32961

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.