• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مطرح کرد:

تامین پایدار مواد اولیه و بهینه‌سازی تولید در افق ۱۴۱۰ گل‌گهر

  • کد خبر : 32623
  • 11 آبان 1402 - 6:41
تامین پایدار مواد اولیه و بهینه‌سازی تولید در افق ۱۴۱۰ گل‌گهر
روز چهارشنبه 10 آبان ماه، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نشست مشترک با نمایندگان صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس قوه قضائیه، گفت: در حال حاضر حدود 24 هزار نفر در این مجموعه صنعتی و معدنی مشغول به‌کار هستند و در افق 1410، به دنبال تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش‌های تولید بهینه هستیم.

روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نشست مشترک با نمایندگان صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس قوه قضائیه، گفت: در حال حاضر حدود ۲۴ هزار نفر در این مجموعه صنعتی و معدنی مشغول به‌کار هستند و در افق ۱۴۱۰، به دنبال تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش‌های تولید بهینه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، ایمان عتیقی در این نشست بیان کرد: مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر، بزرگ‌ترین تولیدکننده گندله و کنسانتره در کشور بوده و ۳۵ درصد محصولات تولیدی فولاد و ذخایر کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: برنامه ما برای سال ۱۴۱۰، تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش‌های تولید بهینه است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با بیان اینکه گل‌گهر، جزو شرکت‌های پیشران و به مثابه لکوموتیوی در حوزه معدنی کشور محسوب می‌شود که دیگر شرکت‌ها را همراهی می‌کند، عنوان کرد: امروز شرایط به گونه‌‌ای است که مدیران به شدت فعال و کارآمد، بیشتر باید پاسخگو باشند؛ در حالی که مدیری که کار نمی‌کند، کمتر از مدیر فعال پاسخگوست و این انگیزه مدیران را از بین می‌برد.

عتیقی با بیان اینکه مدیری که فساد دارد، نباید حتی خواب آسوده داشته باشد، خاطرنشان کرد: مدیر سالم نباید نگران مسائل بازخواستی باشد تا به فضای کسب‌وکار کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم مدیر سالم و جسور به شدت آسیب می‌بیند؛ در حالی که امروز بستر توسعه در استان فراهم است و فقط باید کاری کنیم مدیران خوب حرکت رو به جلو داشته و جسارت به آن‌ها برگردانده شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32623

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
تخصیص بودجه دولت برزیل به شرکت «Nexa Resource»
در راستای فرایند کربن‌زدایی انجام شد؛

تخصیص بودجه دولت برزیل به شرکت «Nexa Resource»

12اردیبهشت
دستاوردهای درخشان گهرزمین در شاخص‌های عملکردی
در سال مالی منتهی به آذر ماه 1402 تحقق یافت؛

دستاوردهای درخشان گهرزمین در شاخص‌های عملکردی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.