• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

جلسه ارزیابی عملکرد شرکت پیشرو تعالی فناوری فردا برگزار شد

  • کد خبر : 23087
  • 21 تیر 1402 - 7:28
جلسه ارزیابی عملکرد شرکت پیشرو تعالی فناوری فردا برگزار شد
، روز دوشنبه 19 تیر ماه، جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال 1402 شرکت پیشرو تعالی فناوری فردا، با حضور کارشناسان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین برگزار شد.

، روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه، جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت پیشرو تعالی فناوری فردا، با حضور کارشناسان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، هادی کمالی، مدیرعامل شرکت شتاب‌ دهنده دانش‌بنیان صدر فردا در این جلسه عملکرد شرکت را در سرفصل‌های مالی، اقدامات، وضعیت نیروی انسانی، ارتقای شفافیت، چالش‌ها و دستاوردها، افزایش سرمایه و برنامه‌های آتی تشریح کرد.

وی در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۲، به نقش توسعه‌گری شتاب‌‌دهنده اشاره کرد و گفت: در راستای ایفای نقش توسعه‌گری، طرح‌های مطالعه و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش کربن، لیتیوم، نیکل، کبالت، توسعه فناوری تولید منیزیم و پیش‌ امکان‌سنجی طرح استحصال عناصر ارزشمند از باطله‌های زغال‌سنگ، مطالعات توسعه زنجیره کربن و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پایین‌دست مس، با تمرکز بر آلیاژهای پایه مس در دستور کار شتاب‌‌دهنده قرار گرفته که در همین راستا، قراردادهایی نیز با هلدینگ صدر تامین منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شتاب‌‌دهنده صدر فردا در ادامه به چالش‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: فقدان ابزار تامین مالی جسورانه، در اختیار نداشتن نیروی انسانی متخصص و یکسان بودن رویه‌های بودجه‌ریزی، نظارت، ارزیابی و… در صدر فردا با شرکت‌های دیگر، از مشکلات اصلی شتاب‌‌دهنده است که می‌توان این چالش‌ها را با ایجاد صندوق جسورانه بورسی، صندوق جسورانه شرکتی، مجوز تکمیل ساختار نیروی انسانی و در نظر گرفتن رویه متفاوت با توجه به مقتضیات اکوسیستم نوآوری برطرف کرد.

در پایان این نشست، حاضران بر ادامه فعالیت‌ این شرکت در بخش شتاب‌دهی و حمایت از توسعه کسب‌وکارهای نوین در بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کردند.

صدر فردا، شتاب‌دهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی، متالورژی و مواد پیشرفته با اتخاذ رویکردهای نوین در توسعه فناوری، پذیرش و شتاب‌دهی فرصت‌های کسب‌وکاری در بخش معدن و صنایع معدنی، زمینه‌ خلق ارزش پایدار را برای سهام‌داران خود به وجود می‌آورد و هم‌زمان با نقش‌آفرینی در زیست بوم نوآوری کشور، نقش برجسته‌ای در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشور دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23087

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.