• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

درخشش شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سمپوزیوم روابط عمومی

  • کد خبر : 36087
  • 22 آذر 1402 - 7:31
درخشش شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سمپوزیوم روابط عمومی
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با کسب عناوین «مدیر ارشد ارتباط گستر سال ۱۴۰۲»، «مدیر برتر روابط عمومی ایران» و همچنین «نشان ویژه روابط‌ عمومی دانش‌محور»، در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران خوش درخشید.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با کسب عناوین «مدیر ارشد ارتباط گستر سال ۱۴۰۲»، «مدیر برتر روابط عمومی ایران» و همچنین «نشان ویژه روابط‌ عمومی دانش‌محور»، در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران خوش درخشید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲، نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران با محوریت مهارت‌های کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی، با حضور بزرگان و شایسته‌های روابط عمومی شرکت های صنعتی و معدنی، بانک‌ها و موسسات مالی و… در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره علاوه بر محوریت‌های روابط عمومی، به کاربرد دانش و دستاور‌های جدید در حوزه روابط عمومی و ارتباط با مشتریان و سهام‌داران و مشتریان اشاره شد.

هم‌زمان با برگزاری این گردهمایی که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برتر برگزار شد، از علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به‌ عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر سال ۱۴۰۲ تقدیر شد. در این مراسم همچنین از ایمان یعقوبی، مدیر روابط عمومی این شرکت با عنوان مدیر برتر روابط عمومی ایران و روابط عمومی شرکت سنگ معدنی فولاد سنگان با اعطای نشان ویژه روابط‌ عمومی دانش محور، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

طی این برنامه که توسط انجمن روابط‌ عمومی‌ها برگزار شد، به روند و تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران و اهمیت و جایگاه آن در شرکت‌ها، واحدهای تجاری و… پرداخته شد.

هوش مصنوعی و ارتباط موثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانه‌ها، به‌روزرسانی تکنولوژی و همگام‌شدن با آن و…، از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود.

از نکات مهمی که روابط‌ عمومی‌ها باید در محوریت کار خود قراردهند و در راستای آن کوشا باشند، می‌توان به توجه به دوسویه بودن روابط‌ عمومی، ایجاد فهم مشترک با رسانه‌ ها و مشتریان، مدیریتی بودن کار واحد روابط‌ عمومی، اخلاق و ارتباط درست و باید‌ها و نبایدهایی که از پل ارتباطی روابط عمومی با شرکت‌ها، رسانه‌ها و مشتریان ایجاد می‌شود، اشاره کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36087

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.