• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

دیدار مسئولان فولاد خوزستان با کارگران بخش تولید

  • کد خبر : 17590
  • 11 اردیبهشت 1402 - 14:40
دیدار مسئولان فولاد خوزستان با کارگران بخش تولید
قائم مقامان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور بهره‌برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، به مناسبت گرامیداشت روز کارگر با کارگران خط تولید فولاد خوزستان دیدار و با اهدای شاخه گل از زحمات آن‌ها تقدیر کردند.

قائم مقامان مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، به مناسبت گرامیداشت روز کارگر با کارگران خط تولید فولاد خوزستان دیدار و با اهدای شاخه گل از زحمات آن‌ها تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، در این مراسم محمود لندی، معاون بهره‌برداری، عباسعلی تقوی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مهران خرم‌نیا، معاون فناوری، میثم شهنیانی، معاون طرح و توسعه، رضا وکیلی، معاون فروش و بازاریابی و جمعی از مدیران و روسای حوزه بهره‌برداری حضور داشتند.

محمد نیکوکار، قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه شرکت فولاد خوزستان با تبریک روز کارگر، بیان کرد: کارگران شرکت فولاد خوزستان با ثبت هفت رکورد تولیدی در فروردین ماه ۱۴۰۲ نشان دادند که خواستن، توانستن است.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، باید با همت بلند کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان شعار سال را محقق سازیم.

نیکوکار اظهار داشت: بدون شک با افتتاح طرح‌های توسعه‌ای فولاد خوزستان و جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص در آینده، شاهد پیشرفت مجموعه خواهیم بود و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد.

علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان نیز در این دیدار عنوان کرد: ستون فقرات اقتصاد کشور کارگران هستند. ما نیز پس از توکل بر خدا، بر تلاش کارگران شرکت اتکا داریم.

وی هدف از این دیدار را تشکر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان شرکت به‌ خصوص بخش‌های تولیدی برشمرد و افزود: ثبت رکوردهای پی در پی در بخش‌‎های مختلف تولیدی شرکت فولاد خوزستان، نشان از تعهد مثال‌زدنی کارگران دارد.

مخبر دزفولی با تشکر از زحمات کارگران شرکت در سپری کردن سال بدون حادثه، خاطرنشان کرد: با موافقت مدیرعامل، سعی شد تقدیر شایسته‌ای برای سال بدون حادثه از کارکنان شرکت فولاد خوزستان انجام شود. همچنین با تشکیل کمیته و تدوین دستورالعملی ثابت، در سال‌های آینده، هر بار که سال بدون حادثه تکرار شود، پاداش آن نیز به کارکنان اهدا خواهد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17590

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.