• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کام سهام‌داران شیرین شد؛

رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت ۱۴۰۳

  • کد خبر : 43177
  • 01 اردیبهشت 1403 - 11:40
رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
بازار بورس اوراق بهادار تهران امروز شنبه اول اردیبهشت ماه 1403 پس از کاهش ریسک‌های سیستماتیک در فضای عمومی اقتصاد، با رشد بیش از ۷۷ هزار واحدی مواجه شد تا شاخص کل به دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحد برسد.

بازار بورس اوراق بهادار تهران امروز شنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پس از کاهش ریسک‌های سیستماتیک در فضای عمومی اقتصاد، با رشد بیش از ۷۷ هزار واحدی مواجه شد تا شاخص کل به دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحد برسد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از ایسنا، به دنبال ایجاد آرامش در فضای عمومی اقتصاد و کاهش ریسک‌های سیستماتیک، شاخص کل بازار سرمایه در روز شنبه ۷۷ هزار و ۶۴۲ واحد افزایش یافت و به دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۶ واحد رسید. اغلب گروه‌ها و نمادها نیز در بازار امروز سبزپوش شدند.

شاخص هم‌وزن نیز ۲۱ هزار و ۴۵۴ واحد رشد پیدا کرد و در عدد ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحد ایستاد. همچنین امروز بیش از ۳۹۹ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن به هفت هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان رسید.

«فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشتند که همگی مثبت شدند. از نمادهای پرتراکنش نیز می‌توان به «ذوب»، «خودرو» و «شستا» اشاره کرد.

در اولین روز هفته بازار فرابورس نیز رشد ۵۹۱ واحد را تجربه کرد و به ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحد رسید. امروز  شنبه اول اردیبهشت ماه، بیش از ۸۳ هزار فقره معامله در فرابورس به ارزش پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

«شگویا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند. از نمادهای پرتراکنش نیز «فزر»، «فن‌افزار» و «خاور» بودند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43177

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.