• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

روز‌های خوش طلای جهانی

  • کد خبر : 26818
  • 02 شهریور 1402 - 8:19
روز‌های خوش طلای جهانی
قیمت طلا امروز پنج‌شنبه دوم شهریور ماه نزدیک به بالاترین حد دو هفته اخیر در نوسان بود که با عقب‌نشینی بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.

قیمت طلا امروز پنج‌شنبه دوم شهریور ماه، نزدیک به بالاترین حد دو هفته اخیر در نوسان بود و با عقب‌نشینی بازدهی دلار و خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا با ۴.۹ درصد افزایش، به یک هزار و ۹۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسید که نزدیک به بالاترین سطح خود از روز چهارشنبه ۱۱ آگوست بود. قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۲۶ درصد افزایش به یک هزار و ۹۲۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.

فدرال رزرو نشست سالانه خود را در جکسون هول وایومینگ، از ۲۴ تا ۲۶ ماه آگوست با تمرکز بر سخنرانی جروم پاول در روز جمعه برگزار می‌کند.

پس از آنکه داده‌های اقتصادی جهانی چشم‌انداز نرخ بهره را مختل کرد و بازدهی آمریکا را پایین آورد، دلار به شدت در برابر ارزهای آسیایی عقب‌نشینی کرد.

فعالیت‌های تجاری ایالات‌ متحده در ماه آگوست به نقطه رکود نزدیک شد و با کاهش تقاضا برای کسب‌وکارهای جدید در بخش خدمات گسترده، رشد ضعیفی از ماه فوریه تاکنون داشت.

معامله‌گران روز گذشته شرط‌بندی کردند که بانک مرکزی اروپا نرخ‌های افزایش را در ماه سپتامبر متوقف خواهد کرد زیرا انقباضات شدید در فعالیت‌های تجاری به تشدید مشکلات اقتصادی اشاره دارد. اقتصاد بریتانیا در حال کند شدن بوده و ممکن است به سمت رکود پیش رود.

در بازار سایر فلزات، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش، به ۲۴ دلار و ۲۷ سنت، پلاتین با ۰.۱ درصد کاهش، به ۹۲۸ دلار و ۷۷ سنت و پالادیم با ۰.۱ درصد افزایش، به یک هزار و ۲۷۵ دلار و ۵۹ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26818

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.