• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

رکورد تامین ماهیانه کنسانتره در فولاد سنگان شکسته شد

  • کد خبر : 8786
  • 04 دی 1401 - 10:22
رکورد تامین ماهیانه کنسانتره در فولاد سنگان شکسته شد
معاون بهره‌برداری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: کارکنان کارخانه کنسانتره‌سازی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، با تولید 359 هزار و 584 تن کنسانتره در آذر ماه 1401، رکورد تولید ماهیانه کنسانتره را در این شرکت شکستند.

معاون بهره‌برداری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: کارکنان کارخانه کنسانتره‌سازی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، با تولید ۳۵۹ هزار و ۵۸۴ تن کنسانتره در آذر ماه ۱۴۰۱، رکورد تولید ماهیانه کنسانتره را در این شرکت شکستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، علی شمسی‌نیا با اعلام این خبر بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در واحد کنسانتره‌سازی با تلاش شبانه‌روزی در آذر ماه امسال، موفق به تولید ۳۵۹ هزار و ۵۸۴ تن کنسانتره شدند.

وی افزود: پولادمردان فولاد سنگان در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ماه، رکورد تولید روزانه را جابه‌جا و زمینه‌ساز دستیابی به رکورد ماهیانه را مهیا کردند.

معاون بهره‌‌برداری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان تاکید کرد: این موفقیت‌ها، نتیجه مجاهدت شبانه‌روزی کارکنان تلاشگر در مجموعه فولاد سنگان و حاصل هم‌دلی و پشتکار آن‌ها بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8786

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد