• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

رکورد حمل روزانه گندله در سیمیدکو شکسته شد

  • کد خبر : 40560
  • 01 اسفند 1402 - 9:13
رکورد حمل روزانه گندله در سیمیدکو شکسته شد
مدیر بازرگانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد گفت: رکورد حمل روزانه محصول گندله در این شرکت با رشدی 31 درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ محقق شد.

مدیر بازرگانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد گفت: رکورد حمل روزانه محصول گندله در این شرکت با رشدی ۳۱ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، علیرضا پورمند بیان کرد: رکورد حمل روزانه محصول گندله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در حوزه جاده‌ای به میزان ۱۰ هزار و ۶۹۳ تن و با ۳۱ درصد رشد نسبت به رکورد قبلی در مرداد ماه سال ۱۳۹۹، به میزان هشت هزار و ۱۵۵ تن به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: کسب این رکورد که با بهره‌گیری از ظرفیت ۴۰۸ دستگاه کامیون و به صورت جاده‌ای به مقاصد شرکت‌های بزرگ فولادی کشور در استان‌های خوزستان، هرمزگان و آذربایجان شرقی محقق شد، با تلاش شبانه‌روزی همکاران تلاشگر سیمیدکو و با ارتقای ظرفیت‌ها و تنوع در مکانیزم‌های به‌روز بارگیری این دستاورد ارزشمند کسب شده است.

گفتنی است شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو)، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور و از شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان است که در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی با ظرفیت تولید سالانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن کنسانتره و دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندله فعالیت دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40560

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.