• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

رکورد ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن شکسته شد

  • کد خبر : 23369
  • 25 تیر 1402 - 8:11
رکورد ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن شکسته شد
سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: فولادمردان جبهه صنعت در کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان با آجر تولید داخل (شرکت مهرگداز) رکورد نسوز کنورتور با ۳۰۶۰ ذوب را چهارشنبه 21 تیر ماه به ثبت رساندند.

سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: فولادمردان جبهه صنعت در کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان با آجر تولید داخل (شرکت مهرگداز) رکورد نسوز کنورتور با یک هزار و ۶۰ ذوب را چهارشنبه ۲۱ تیر ماه به ثبت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، رسول علی نقی‌پور بیان کرد: رکورد قبلی نسوز مربوط به ۱۰ سال قبل (۲۰ تیر ماه سال ۱۳۹۲) و به میزان دو هزر و ۹۹۶ ذوب و از طریق نسوز خارجی به ثبت رسید که در رکورد جدید این عدد ۶۴ ذوب از رکورد قبلی بالاتر است.

وی افزود: آنچه که این رکورد را متمایز کرده، استمرار سه رکورد پشت سر هم طی هشت ماه اخیر است که دو رکورد قبلی آن نیز با آجر تولید داخل کشور بوده و رکورد فعلی با عبور از رکورد تعداد ذوب با نسوز خارجی به دست آمده است.

سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی شرکت ذوب اهن اصفهان در پاسخ به این سوال که چه عواملی در ثبت این رکورد تاثیرگذار بودند، گفت: عملکرد عالی پرسنل کارگاه کنورتور در بهبود رژیم دمش ذوب، تعمیرات و نگهداری به موقع از نسوز کنورتور، کیفیت مطلوب آجر و اجرای آجرچینی مناسب کنورتور توسط مدیریت نسوز شرکت از عوامل موثر بر میزان ذوب نسوز بوده است. رکورد جدید به ثبت رسیده در کنورتور سبب شد، یک دوره تعمیرات پنج روزه که توقف در تولید را در پی داشت، حذف شود و حفظ تولید و ارتقای آن را شاهد باشیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23369

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.