• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

سبد محصولات شرکت مجتمع فولاد خراسان متنوع‌تر شد

  • کد خبر : 29354
  • 03 مهر 1402 - 6:08
سبد محصولات شرکت مجتمع فولاد خراسان متنوع‌تر شد
معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان از تولید میلگرد سایز 10 میلی‌متر آج 500 برای اولین بار در این شرکت خبر داد.

معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان از تولید میلگرد سایز ۱۰ میلی‌متر آج ۵۰۰ برای اولین بار در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، فرشید فضیلتی با بیان اینکه تولید میلگرد آج ۵۰۰ با سطح مقطع ۱۰ میلی‌متر برای نخستین بار در این واحد صورت گرفت، این اقدام را گامی موثر در تنوع‌بخشی به محصول و بر اساس نیاز بازارهای مقصد صادراتی عنوان کرد.

وی تنوع­‌بخشی به سبد تولید محصولات نهایی، پاسخگویی به نیاز بازارهای هدف و کاهش هزینه تولید به دلیل استفاده از شمش‌هایی با کربن پایین را از مزایای مهم تولید این محصول در شرکت مجتمع فولاد خراسان برشمرد و افزود: این محصول که با کارشناسی، برنامه‌ریزی و تلاش همکاران متعهد و باانگیزه­ شرکت برای نخستین بار تولید شده، دارای خواص مکانیکی ویژه‌ای مانند تنش تسلیم و استحکام کششی بالا همراه با انعطاف‌پذیری مطلوب است.

امیررضا هیهات، سرپرست معاونت بازاریابی و فروش شرکت مجتمع فولاد خراسان نیز با بیان اینکه انطباق‌پذیری تولید با نیازهای بازار از عوامل مهم حضور موفق در بازارهای جدید به ویژه مقاصد صادراتی است، پژوهش در نیازهای بازار و انعطاف‌پذیری و تنوع‌بخشی به تولید منطبق بر این نیازها را عاملی مهم در استراتژی یکپارچه شرکت عنوان کرد و این اقدام همکاران تولید را شایسته تحسین برشمرد.

وی، تولید این محصول را بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در بازارهای صادراتی حوزه دریای خزر دانست و گفت: محصولات تولیدی با خواص آج ۵۰۰، از خواسته‌های طرف‌های تجاری ما در این منطقه بوده است.

به گفته خانی، مدیر کارخانه نورد شرکت مجتمع فولاد خراسان، برای تولید محصول جدید در جلسات متعدد بررسی‌های لازم در واحد نورد با همکاری واحدهای تولید، نت و دفتر فنی صورت گرفت.

وی تشریح کرد: تهیه شمش مناسب، برنامه تولید، برنامه‌نویسی و آماده‌سازی غلتک مناسب و آماده‌سازی واحد(QTB)  در ابتدا نیازهای اولیه برای تولید این محصول بود که نهایتا در روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ به تولید آزمایشی تولید میلگرد سایز ۱۰ میلی‌متر منجر شد و با اخذ تایید آزمایشگاه کنترل کیفی نورد در روز شنبه ۲۵ شهریور ماه، تولید انبوه آن به تناژ ۳۵۰ تن انجام و آماده بارگیری و ارسال به مقصد شد.

نخعی‌نیا، رئیس تولید نورد شرکت مجتمع فولاد خراسان ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل واحدهای تولید، نت و کنترل کیفی اظهار داشت: با تولید این محصول، به امید خدا به زودی محصول میلگرد سایز ۱۲ نیز با فرایند ترمکس عرضه خواهد شد که این خود باعث کاهش هزینه تولید شمش می‌شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29354

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.