• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
در حاشیه بازدید از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان مطرح شد:

سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریالی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای

  • کد خبر : 41858
  • 22 اسفند 1402 - 10:28
سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریالی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای
روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1402 هم‌زمان با بازدید مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت دانش‌بنیان گسترش کاتالیست ایرانیان، بر لزوم رفع موانع موجود پیش روی این شرکت تاکید شد.

روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با بازدید مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت دانش‌بنیان گسترش کاتالیست ایرانیان، بر لزوم رفع موانع موجود پیش روی این شرکت تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان، فرشاد مقیمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه سال جاری به‌ همراه احمد اسدیان، معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از بخش‌های مختلف و خطوط تولید شرکت دانش‌بنیان گسترش کاتالیست ایرانیان واقع در شهرک صنعتی سالاریه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید ضمن آشنایی با مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد تولیدی، مسائل و مشکلات این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع موجود ، دستورات لازم صادر شد.

محمدحسین مولوی‌زاده، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان گسترش کاتالیست ایرانیان در این بازدید بیان کرد: در حال حاضر با حمایت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات «ومعاون» به عنوان سهام‌دار عمده شرکت، طرح‌های توسعه‌ای با هدف تولید ۱۳ نوع کاتالیست مورد نیاز صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی، احداث سالن‌های پخت و خردایش و همچنین احداث بزرگ‌‎ترین آزمایشگاه کاتالیست و عناصر نادر خاکی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال را در دست اقدام داریم که در تلاش هستیم تا اواسط سال آینده به ۳۰ محصول کاتالیستی در صنایع مختلف دست پیدا کنیم و میزان اشتغال‌زایی را به ۴۰۰ نفر افزایش دهیم.

وی در ادامه مطرح کرد: با توجه به اینکه این شرکت اولین صادرکننده کاتالیست کشور به شمار می‌اید، یکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این شرکت توسعه صادرات به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس است.

در پایان این بازدید، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به همراه معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور راهکارهای لازم را برای رفع برخی از موانع و مشکلات این واحد صنعتی ارائه و دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41858

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.