• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

شاخص بورس رکوردشکنی کرد

  • کد خبر : 13408
  • 06 اسفند 1401 - 11:22
شاخص بورس رکوردشکنی کرد
بازار سرمایه امروز شنبه 6 آذر ماه، صعودی بی‌سابقه را تجربه کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس با صعود ۸۲ هزار واحدی، وارد کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد شد.

بازار سرمایه امروز شنبه ۶ آذر ماه، صعودی بی‌سابقه را تجربه کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس با صعود ۸۲ هزار واحدی، وارد کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۸۲ هزار و ۱۸۸ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد صعود کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن ۲۲ هزار و ۴۶۰ واحد افزایش یافت و در رقم ۵۲۵ هزار و ۶۶۳ واحد ایستاد. در این بازار ۵۵۹ هزار معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز شنبه ۶ اسفند ماه، ۹۸ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۸۶۲ واحد افزایش، وارد کانال ۲۲ هزار واحدی شد و رقم ۲۲ هزار و ۲۰۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران بازار فرابورس ۴۸۶ هزار معامله انجام دادند که ۱۰۲ هزار و ۹۹۱ میلیارد ریال ارزش داشت.

معادل ۸۷ درصد از نمادهای فرابورس مثبت بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد و سنگ‌آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

در حالی که امروز شنبه ۶ اسفند ماه بیشترین خروج پول حقیقی از صندوق‌ها بود، بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های شیمیایی و فلزات اساسی صورت گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13408

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.