• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

شرکت آلبا آلیاژ جدید خود را به بازار معرفی کرد

  • کد خبر : 27267
  • 07 شهریور 1402 - 6:49
شرکت آلبا آلیاژ جدید خود را به بازار معرفی کرد
شرکت آلومینیوم بحرین (آلبا)، ‌یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده فلز آلومینیوم در جهان، به‌ تازگی آلیاژ جدید تولیدی خود را به بازار معرفی کرده است. این آلیاژ با نام (HE 6060) از گروه خانواده آلیاژ (6060 AA) بوده که برای مشتریان محصولات اکسترودی این شرکت مناسب است.

شرکت آلومینیوم بحرین (آلبا)، ‌یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده فلز آلومینیوم در جهان، به‌ تازگی آلیاژ جدید تولیدی خود را به بازار معرفی کرده است. این آلیاژ با نام (HE 6060) از گروه خانواده آلیاژ (۶۰۶۰ AA) بوده که برای مشتریان محصولات اکسترودی این شرکت مناسب است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از باشگاه آلومینیوم، این آلیاژ جدید با سرعت بالا اکسترود می‌شود و به همین دلیل از کمیت و کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود؛ این آلیاژ به‌ صورت بیلت به بازار عرضه می‌‌شود. آلیاژ (HE 6060) شرکت آلبا به کمک دانشگاه بحرین تولید شده و هم‌زمان همکاری شرکت اکستروژن بالکسکو (BALEXCO) را به‌ همراه داشته است.

علی البقالی، مدیر اجرایی شرکت آلبا بیان کرد: ما بسیار خشنودیم که توانستیم دستاوردی جدید در عرصه صنعت آلومینیوم به جهان عرضه کنیم. این محصول جدید کیفیتی بالا و کاربردی وسیع خواهد داشت. با توجه به همکاری تنگاتنگ میان شرکت‌های آلبا،‌ بالکسکو و دانشگاه صنعتی بحرین در جهت تولید این آلیاژ جدید، این آلیاژ بی‌نقص و بسیار کاربردی خواهد بود.

به‌ گفته‌ی فواد محمد الانصاری، رئیس دانشگاه بحرین، تحقیقات صورت‌ گرفته توسط تیم پژوهشی این دانشگاه منتهی به تولید آلیاژی جدید در مجموعه آلیاژهای سری (۶۰۶۰AA) با خواص بالا شده است. تحقیقات صورت‌ گرفته در این دانشگاه بر پایه اندازه‌گیری دقیق افزودنی‌های مورد‌نیاز و همچنین بهینه‌سازی عملیات حرارتی جهت تولید آلیاژی با خواص بهینه بوده است.

بر اساس این گزارش، تولید آلیاژ (HE 6060) در ماه ژانویه ۲۰۲۲ آغاز شد. ابتدا تولید این آلیاژ به‌ صورت آزمایشگاهی در دانشگاه بحرین صورت گرفت و در حال‌ حاضر به‌ صورت تجاری در حال تولید است.

شرکت آلومینیوم بحرین (آلبا) با تولید بیش از ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تن آلومینیوم اولیه در سال ۲۰۲۲، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فلز آلومینیوم در جهان شناخته می‌شود. دفاتر فروش این شرکت در اروپا (زوریخ) و آسیا (سنگاپور) واقع شده‌اند.

تولید این شرکت تقریبا ۱۲ درصد از تولید ناخالص ملی را شامل می‌شود. همچنین یکی از ویژگی‌های این شرکت، استخدام نیروهای بومی است. در سال گذشته میلادی، ۸۵ درصد از نیروهای کاری این شرکت بومی بوده‌اند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27267

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.