• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

شرکت آهن و فولاد ارفع به دنبال سرمایه‌گذاری در عمان

  • کد خبر : 35799
  • 19 آذر 1402 - 11:27
شرکت آهن و فولاد ارفع به دنبال سرمایه‌گذاری در عمان
روز شنبه 18 آذر ماه 1402، جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک با کشور عمان با حضور مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع و وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری کشور عمان در محل اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد.

روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲، جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک با کشور عمان با حضور مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع و وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری کشور عمان در محل اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، مشاوران و معاون مهندسی شرکت آهن و فولاد ارفع در محل اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، این شرکت نسبت به همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک با کشور عمان در زنجیره فولاد ابراز علاقه کرد.

این جلسه به دعوت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و با حضور وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری کشور عمان و هیئت تجاری همراه تحت عنوان جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک با کشور عمان برگزار شد.

در پایان این جلسه، وزیر تجارت، صنعت و سرمایه‌گذاری عمان و هیئت همراه ضمن استقبال از سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت آهن و فولاد ارفع، از مدیران این شرکت جهت تشکیل جلسات تخصصی و فنی در مسقط دعوت به عمل آوردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35799

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.