• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

شمارش معکوس بهره‌برداری و تولید مستمر شمش آغاز شده است

  • کد خبر : 32079
  • 05 آبان 1402 - 12:13
شمارش معکوس بهره‌برداری و تولید مستمر شمش آغاز شده است
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حاشیه سمپوزیوم فولاد 1402، از آغاز شمارش معکوس بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی این مجتمع خبر داد.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حاشیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲، از آغاز شمارش معکوس بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی این مجتمع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، مصطفی نجار، فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع مهمان ویژه غرفه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش بود.

علاوه‌براین، محمد آقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، امیری، قائم مقام سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، سید ابوتراب فاضل، مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های فولاد مطرح کشور با حضور در غرفه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز دیدار و گفت‌‌وگو کردند.

مصطفی‌پور در این بازدید ضمن بیان گزارشی از اقدامات انجام شده، از آغاز شمارش معکوس برای بهره‌برداری و تولید مستمر شمش کارخانه فولادسازی خبر داد و با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای تامین نیازهای این کارخانه، اظهار داشت: برای تامین آب پایدار کارخانه فولادسازی،عملیات اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس به مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به زودی آغاز و تا پایان سال آب مورد نیاز کارخانه از این طریق تامین خواهد شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32079

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.