• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

شمارش معکوس تولید فولاد در مجتمع غدیر نی‌ریز

  • کد خبر : 18466
  • 20 اردیبهشت 1402 - 10:58
شمارش معکوس تولید فولاد در مجتمع غدیر نی‌ریز
تست کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در پروژه فولادسازی این مجتمع، با هدف تولید 800 هزار تن فولاد در فاز اول و یک میلیون تن فولاد در فاز دوم با موفقیت انجام شد.

تست کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در پروژه فولادسازی این مجتمع، با هدف تولید ۸۰۰ هزار تن فولاد در فاز اول و یک میلیون تن فولاد در فاز دوم با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، پروژه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن انواع فولاد در فاز اول و یک میلیون تن در فاز دوم، اصلی‌ترین پروژه این مجتمع و بزرگ‌ترین طرح توسعه فولادسازی کشور طی سالیان اخیر است.

این پروژه که قرار بود در تکمیل زنجیره فولاد در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز نقش اثرگذاری داشته باشد و مردم منطقه و سهام‌داران این مجتمع مدت‌های طولانی در انتظار تکمیل و بهره‌برداری آن بوده‌اند، سرانجام در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

در همین راستا و با تلاش مجدانه مدیران و کارکنان مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، تست کوره قوس الکتریکی واحد فولادسازی این شرکت با موفقیت محقق شد تا شمارش معکوس برای تولید انواع فولاد در این مجتمع عظیم صنعتی آغاز شود.

علاوه‌براین، پروژه گندله‌سازی با ظرفیت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن و  احداث تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی، از دیگر پروژه‌های در دست اجرای غدیر نی‌ریز به شمار می‌آیند که از پیشرفت قابل توجهی نیز برخوردارند.

لازم به ذکر است که آخرین تست‌های راه‌اندازی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با حضور کارشناسان خارجی از شرکت دانیلی ایتالیا، از روز چهارشنبه دوم فرودین ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18466

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.