• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد:

ضرورت تحقق رشد تولید در صنعت مس

  • کد خبر : 24793
  • 11 مرداد 1402 - 7:35
ضرورت تحقق رشد تولید در صنعت مس
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست تولید مجتمع مس سرچشمه که روز سه‌شنبه 10 مرداد ماه برگزار شد، بر ضرورت تحقق رشد تولید در سال جاری در صنعت مس تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست تولید مجتمع مس سرچشمه که روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه برگزار شد، بر ضرورت تحقق رشد تولید در سال جاری در صنعت مس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در این نشست که با حضور مدیران و معاونان شرکت ملی مس و مجتمع مس سرچشمه برگزار شد، عملکرد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون و همچنین میزان پیشرفت طرح‌های توسعه در مجتمع مس سرچشمه مورد ارزیابی قرار گرفت.

امیر خرمی‌شاد در این نشست با خداقوت به همه کارکنان و مدیران مجتمع و با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی، بر ضرورت رشد تولید در سال جاری و تلاش مضاعف برای تحقق منویات معظم‌له تاکید کرد.

وی با قدردانی از تمام کسانی که در رشد تولید صنعت مس از گذشته تاکنون نقش داشتند، اقدامات هوشمندانه در این صنعت و تداوم آن در تحقق طرح‌های توسعه را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تجلیل از خدمات و زحمات تمام مدیران عامل سابق شرکت ملی مس، همراهی تمام کارکنان را برای دستیابی به موفقیت ضروری دانست و همچنین هم‌افزایی کارکنان و مدیران و کمک به یکدیگر را در مجتمع‌های شرکت مس برای رشد تولید، از جمله رکن اساسی تحقق توسعه و پیشرفت و شکوفایی آینده این صنعت برشمرد.

خرمی‌شاد صنعت مس را از باقیات صالحات مرحوم رضا نیازمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش تمام کارکنان و مدیران، بهترین دستاوردها برای این صنعت به ثبت برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ما، پیگیری لغو مصوبه صندوق بازنشستگی است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24793

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
فرصت‌آفرینی فولاد اکسین برای توسعه بازارهای صادراتی
رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد:

فرصت‌آفرینی فولاد اکسین برای توسعه بازارهای صادراتی

10اردیبهشت
مجتمع فولاد روهینا جنوب در رویداد صدرا حضور یافت
با هدف همکاری متقابل با دانشگاه،

مجتمع فولاد روهینا جنوب در رویداد صدرا حضور یافت

10اردیبهشت
کارگران شعار جهش تولید را محقق کنند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.