• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

عدم اجرای کامل مصوبه تسریع در تهاتر سهام شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان

  • کد خبر : 40399
  • 29 بهمن 1402 - 5:58
عدم اجرای کامل مصوبه تسریع در تهاتر سهام شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهان تسریع در تهاتر سهام شرکت زغال‌سنگ کرمان شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواهان تسریع در تهاتر سهام شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از مهر، محمدرضا پورابراهیمی در این نامه که خطاب به وزیر تعاون ارسال شده، آورده است: پیرو جلسه روز ۱۱ بهمن سال‌ جاری در آن وزارتخانه و دستور جنابعالی برای تسریع در تهاتر سهام شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور یا سهام شرکت‌های بورسی تحت مالکیت شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی، به استحضار می‌رساند علی‌رغم تاکید ویژه جنابعالی بر تسریع در انجام این مهم و نیز شرایط کارگری در منطقه با توجه به تاخیر انجام شده و با وجود اقدامات اولیه توسط صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و نیز شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، متاسفانه مصوبه مذکور به شکل کامل عملیاتی نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نامه افزود: از این رو، این اقدام موجب مشکلات متعدد در این زمینه برای کارگران، بازنشستگان و فضای اجتماعی و کارگری استان شده است.

پورابراهیمی ادامه داد: با شرح فوق و با عنایت به ضرورت اقدام فوری برای پیشگیری از بحران‌های اجتماعی، مدیریتی و اقتصادی در حوزه فعالیت‌های شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان، امید است با قید فوریت دستور فرمایید اقدامات لازم جهت انجام مصوبه مذکور معمول و نتیجه به کمیسیون اقتصادی اعلام شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40399

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
صادرات زغال‌سنگ استرالیا به چین افزایش یافت
پس از بازیابی روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور،

صادرات زغال‌سنگ استرالیا به چین افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.