• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
در 9 ماهه 1402،

«فخوز» صدرنشین تامین نیازهای بازار فولاد ایران شد

  • کد خبر : 36851
  • 04 دی 1402 - 4:46
«فخوز» صدرنشین تامین نیازهای بازار فولاد ایران شد
شرکت فولاد خوزستان در 9 ماهه سال جاری، بالاترین سهم در تامین نیازهای بازار داخلی به شمش و تختال فولادی را به خود اختصاص داده است.

شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماهه سال جاری، بالاترین سهم در تامین نیازهای بازار داخلی به شمش و تختال فولادی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، «فخوز» در ۹ ماهه ۱۴۰۲، لیدر بی‌بدیل بازار شمش فولادی و تختال کشور بوده و با فاصله قابل توجه نسبت به رقبا، بالاترین سهم را در تامین نیازهای بازار داخلی به شمش و تختال داشته است.

شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماهه امسال، یک میلیون و ۴۱ هزار و ۹۴۵ تن شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا فروخته و سهم ۱۹.۳ درصدی از کل حجم معاملات شمش فولادی را به خود اختصاص داده است. این شرکت تنها فولادساز ایرانی بوده است که بیش از یک میلیون تن شمش فولادی در ۹ ماهه امسال به بازار داخلی تزریق کرده و با فاصله قابل توجه نسبت به رقبا، بزرگ‌ترین تامین‌کننده بازار شمش بوده است.

شرکت فولاد خوزستان، بزرگ‌ترین تامین‌کننده نیاز بازار داخلی به تختال نیز بوده است. «فخوز» در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۵۰۸ هزار تن تختال در رینگ داخلی بورس کالا به فروش رسانده و سهم ۳۹.۴ درصدی از کل حجم معاملات تختال کشور داشته است.

شرکت فولاد خوزستان بالاتر از شرکت‌های فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه، رکورد تامین نیازهای نوردکاران داخلی به تختال را شکسته و تنها شرکت ایرانی بوده است که در ۹ ماهه امسال، بیش از ۵۰۰ هزار تن تختال به بازار داخلی تزریق کرده است.

شرکت فولاد خوزستان در حالی در بالاترین سطح ممکن به تامین نیازهای بازار داخلی پرداخته که در تابستان امسال نسبت به سایر فولادسازان، با محدودیت‌های برقی بیشتری روبه‌رو بوده است و این محدودیت‌ها باعث شد تا ۵۴۰ هزار تن از تولید برنامه‌ریزی‌شده این شرکت از دست برود؛ در صورتی که اگر این محدودیت‌ها وجود نمی‌داشت، رکوردشکنی «فخوز» در تامین نیازهای صنایع پایین‌دستی، ابعاد بزرگ‌تر و خیره‌کننده‌تری به خود می‌گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36851

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.