• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
در 10 ماهه 1402،

فروش «کچاد» ۳۷ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 39098
  • 08 بهمن 1402 - 10:26
فروش «کچاد» ۳۷ درصد افزایش یافت
میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه امسال، 37 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 1401 رشد پیدا کرد.

میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه امسال، ۳۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، «کچاد» در دی ماه امسال، با فروش ۴۵ هزار و ۹۲۹ میلیارد ریال، میزان فروش محصولات خود را نسبت به آذر ماه امسال بالغ بر ۴٫۳ درصد افزایش داده است. میزان فروش آذر ماه امسال بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

همچنین این میزان فروش در مقایسه با دی ماه سال ۱۴۰۱ که مبلغ ۲۹ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال بود، با ۵۴،۴ درصد رشد همراه شده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عملکرد فروش خود در ۱۰ ماهه سال جاری، رقم ۴۶۴ هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال را ثبت کرده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۳۶،۹۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. در ۱۰ ماهه سال گذشته، میزان فروش «کچاد» بالغ بر ۳۳۹ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است بر اساس آمار معاملات بازار فيزيكي بورس كالاي ايران در هفته منتهي به ۶ بهمن ۱۴۰۲، شرکت معدني و صنعتي چادرملو با نماد بورسی «كچاد» با فروش ۲۱۰ هزار تن كنسانتره، گندله و شمش بلوم به ارزش يک هزار و ۱۷۵ ميليارد تومان پس از شرکت ملی صنایع مس ایران، در ردیف دومین شرکت برتر بر اساس ارزش فروش قرار گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39098

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
رویداد چادرو نمونه‌ای از نوآوری باز در کشور است
09اردیبهشت
لزوم انعکاس اقدامات فولاد شادگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
09اردیبهشت
توسعه اشتغال‌زایی در بخش معدن استان البرز
مدیرکل سازمان صمت البرز مطرح کرد:

توسعه اشتغال‌زایی در بخش معدن استان البرز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.